تاریخچه سشوار و اشنایی با انواع سشوار

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اوستا سرویس با پشتیبانی شرکت آرون آزما برآن است توضیحات مختصری در مورد سشوار و انواع آن به هم وطنان عزیز ارایه بدهد

بهترین محصولات

بررسی محصولات

بهترین سشوارهای سال 2020

در ابتدا گذری به گذشت زمان در ایام قدیم تا به امروز بزنیم!در گذشته عدم وجود سشوار باعث بروز مشکلاتی برای عموم مردم میشد برای مثال به چندی از این مشکلات اشاره میکنیم.شما تصور کنید در گذشته زمانی که مردم میخواستند به مهمانی بروند وقبل از آن میخاستند استحمام کنند دچار چه مشکلاتی میشدند که یکی از آن مشکلات و مهم ترین آن صرف وقت فراوان بود زیرا آن فرد باید از ساعت ها قبل استحمام میکرد و بعد از آن صبر میکرد تا موهایش خشک شود و این خود یک مشکل اساسی در آن زمان بود و از دیگر مشکلاتی که میتوان نام برد این است که افراد در گذشته وقتی استحمام میکردند به دلیل اینکه سشوار نبود خیلی پیش می آمد که دچار سرما خوردگی و دیگر بیماریها شوند زیرا افراد بعد از حمام خود میخواستند بیرون بروند و کار اساسی داشتند به دلیل موهایشان خشک نبود هوای بیرون از خانه باعث میشد افراد دچار سرماخوردگی و سایر بیماریهای دیگر بشوند این بود چندی از مشکلات در گذشته!!این چندی از مشکلات مردم در گذشته بود که به آن ها مختصر اشاره ای کردیم و پس از بروز این مشکلات و دیگر مشکلات مردم آن زمان به فکر بوجود

آوردن وسیله ای برای خشک کردن موهای خود افتادند و این شد که سشوار را بوجود آوردند

اولین و ابتدایی‌ترین انواع سشوار خیلی بزرگ و عموما از جنس استیل بودند و یک دسته چوبی داشتند.به دلیل استفاده از موادی مثل چوب و استیل در بدنه سشوار، این وسیله بسیار سنگین و زمخت ساخته شده و استفاده از آن اصلا برای مردم راحت نمیبود.
شرکت‌های تولیدکننده سشوار برای اینکه فروش خودشان بالا برود، سعی میکردند با تغییر رنگ دکمه‌های سشوار و یا تغییر شکل ظاهری آن، این وسیله را متنوع‌تر بسازند اما در اصل، سشوارها هیچ تفاوتی با هم نمیکردو همچنان زشت و کم استفاده شده بودند.
با جایگزین شدن پلا‌ستیک به جای استیل، اوضاع تغییر یافت .به این ترتیب، سشوارهای سبک‌تر و ظریف‌تری ساختند و قابلیت رنگ‌بندی در سشوارها بوجود آمد. مهم‌تر از همه پلاستیک این قابلیت را دارا بود که در مقابل گرما، عایق میبود و دیگر احتیاجی به دسته چوبی سنگین برای عایق کردن دسته سشوار نبود
تا مدت‌ها ، بیشتر تغییرات سشوار در راستای زیبایی ظاهری آن ایجاد میشد نه کیفیت. این نوع سشوار، حتی تا بعد از جنگ جهانی دوم بدون تغییر ساخته می‌شد تا اینکه بعد از مدتی سشوارهایی به بازار ارائه میشد که اگر چه همانند قبل پر سروصدا ساخته شده، اما ظریف‌تر و کوچک‌ترشده بودند و نیز دارای موتورهای فیلتردار که باعث تمیز ماندن و طولانی‌تر شدن عمر سشوار بود. در سال ۱۹۵۴ شرکت جنرال الکترونیک با قرار دادن موتور سشوار درون فن آن ها کاری کرد که موتور سشوار در ظاهر دیده نشود و این خود یک پیشرفت دیگر در زمینه تولید سشوار محسوب میشد و با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی سشوارها به شکل امروز تغییر شکل دادند و تولید آن ها متفاوت تر شد به قدری که امروزه ما شاهد سشوارهای متنوع و متفاوت در برندهای گوناگون میباشیم و شاهد سشوارهایی بی سرو صدا با کارکردهای متفاوت هستیم که هر کدام از آن ها دارای کارکردهای متفاوت از سایرین است در گذشته سشوار ها مثل امروز روی یک سیکل استاندارد نبود،پوست سر انسان در دمای بیش از  ۶۰درجه دچار سوختگی میشود و امروزه در سشوارها یک حسگر حرارتی قرار داده شده که این حرارت را کنترل کرده و باعث میشود آسیبی بع سر شما وارد نشود و این اتفاق تنها بر اثر پیشرفت علم رخ داده و در گذشته وجود نداشت

هوا می تواند موهای شما را خراب کند. همچنین وقتی سشوار می تواند صدمه های جبران ناپذیری به موهای شما وارد کند. سشوار به شما کمک میکند ظاهری آراسته داشته باشید و همواره موهایی منظم و مرتب داشته باشید ، می تواند حجم آن را اضافه کند ، یا حتی ظاهر مواج یا فرفری به شما ببخشد. برای شکل دادن موهای خود می توانید از سشوار نیز استفاده کنید.

ما ده ها سشوار را بررسی کردیم ، از مدل های معمولی تا سشوارهای لوکس ، و در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما در بازار در حال حاضر معرفی میشود.

  Supersonic Dysonسشوار

یک سشوار با قیمت 400 دلار ۶میلیون تومان ممکن است کمی بالاتر از حد به نظر برسد ، اما Dyson دارای یک طراحی خاص و منحصر به فرد است این موتور دارای یک موتور دیجیتال V9 در دسته است که حداکثر 110،000 دور در دقیقه می چرخد ​​و یک ریزپردازنده ای که دمای هوا را 20 بار در ثانیه کنترل می کند. این بدان معنی است که خشک کن سریع کار خواهد کرد تا موهای شما خشک شود.

اتصالات دیفیوزر و کنسانتره خشک کن مغناطیسی است ، بنابراین می توانید به راحتی و یکپارچه  اتصالات را جابجا کنید. خشک کن بسیار جذاب به نظر می رسد.

Remington با فناوری Ionic + سرامیک + Turmalineسشوار 

این سشوار Remington بدون اینکه باعث شکستگی در موها شود به خوبی کار خود را انجام داده و از قابلیت بالایی در خشک کردن موها برخوردار است بدن اینکه آسیبی به موها وارر کند.

این سشوار علیرغم قیمت مناسب ، گزینه ای با کیفیت است که می تواند شما را از اینکه چقدر خوب کار می کند غافلگیر کند. موتور قدرت 1،875 وات حداکثر بدان معنی است که موهای  شما سریع خشک می شودو سه تنظیم حرارت مختلف و دو تنظیم سرعت مختلف متفاوت به شما امکان می دهد تنظیمات سفارشی مناسبی را برای نوع موهای خود پیدا کنید.

Bio Ionic Goldproسشوار 

سشوار Bio Ionic Goldpro برای خشک کردن موهای شما با گرمای کمتری طراحی شده است.

گرمای طولانی مدت برای سلامتی موها حقیقتا مناسب نمیباشد بعضی از سشوارها هوا را گرم و گرم می کنند که داغی و حرارت را به خوبی حس میکنید و حتی پوست سر شمارا اذیت میکند . ممکن است شما پس از سالها استفاده از سشوار دچار آسیب هایی شده باشید.جالب است بداتید طلا به توزیع گرما به طور مساوی از سشوارهای سنتی کمک می کند ، بنابراین موهای شما را سریعتر خشک می کند و به شما امکان می دهد زمان کمتری را با استفاده از گرما سپری کنید. در عین حال ، فناوری یونی سشوار موهای شما را هیدراته نگه می دارد. خود این دستگاه از نوع بادوام و بسیار سبک نیز می باشد ، بنابراین در حین خشک کردن  بازوهای شما خسته نمی شوند

سشوار حرفه ای Jinri 1875w سشوار مادون قرمز مادون قرمز

سشوار مادون قرمز Jinri این دستگاه دارای سه پیوست است - یک دیفیوزر ، یک شانه صاف کننده و یک کنسانتره. بی سر و صدا عمل می کند و دارای دو تنظیم سرعت متفاوت و سه تنظیم حرارت است ، بنابراین میدانید دقیقاً چطور می خواهید موهای خود را خشک کنید.

این سشوار سریع کار می کند ، حتی در چند دقیقه ضخیم ترین موها را خشک می کند. همچنین از گرمای مادون قرمز و یونهای منفی استفاده می کند ، که باعث می شود موها یکدست تر به نظر برسند و به کاهش سرخ شدن کمک می کند. این یک سشوار عالی برای افرادی که موهای فرفری دارند ، به دلیل اتصال دیفیوزر همراه موها را بسیار خشک نگه می دارد در حالی که آن را خیلی سریع و بدون سر و صدا خشک می کند.

سشوار سرامیکی Conair Tourmaline

سرامیک و تورمالین در هنگام خشک شدن ضربه ترکیبی عالی ایجاد می کنند ، که این مورد در مورد سشوارسرامیکی Conair Tourmaline  است.

وقتی صحبت از ابزارهای طراحی گرما می شود ، انتخاب مواد سرامیکی ایده خوبی است. گرمای ایجاد شده از طریق سرامیک قادر است ضمن حفظ هیدراتاسیون در موهای شما ، به شفافیت مو کمک کند. سرامیک همچنین به سرعت گرم می شود و گرما را به طور مساوی توزیع می کند ، بنابراین می توانید موهای خود را برای مدت زمان کمتری در معرض حرارت قرار دهید. با این وجود بهتر است به یک سشوار سرامیکی که شامل تورمالین است دسترسی پیدا کنید.

این سشوار سرامیکی و تورمالین از Conair یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد که دارای سه تنظیم حرارت و دو تنظیم سرعت است که به افراد مختلف از همه نوع مو اجازه می دهد حرارت و دمای مناسب را بدست آورند. هنگامی که شما یک ظاهر طراحی شده بدست بیاورید احساس رضایت فوق العاده ای خواهید داشت.

Harry Josh Pro 2000سشوار 

سشوار Harry Josh Pro 2000 مدتی است که در بازار آمده ، اما هنوز هم یکی از سشوارهای  قدرتمندتر و باکیفیت در بازار است.

این سشوار دارای برخی از مشخصات بسیار جذاب است. با داشتن 1875 وات و 125 ولت که هوا را با سرعت بیش از 80 مایل در ساعت منفجر می کند ، شما یک انفجار قدرت را به دست می آورید ، همچنین گزینه ای برای استفاده از دکمه عکسبرداری خنک برای هوای خنک نیز وجود دارد. شما می توانید بین گرمای یونی (که برای سبک های براق بهتر است) و گرمای غیر یونی (که اگر بیشترین حجم را می خواهید ترجیح دهید) را انتخاب کنید ، این سشوار را برای ایجاد جلوه های مختلف بسیار متنوع استفاده کنید.

در حالی که دقیقاً یک سشوار فشرده و مناسب برای سفر نیست ، به احتمال زیاد می خواهید آن را به هر حال در یک سفر درون چمدان خود بیاندازید. پس از استفاده از این سشوار دیگر نمی توانید به مواردی که در هتل ها ارائه می شود برگردید. جای تعجب نیست که این سشوار سه سال متوالی در جوایز بهترین های زیبایی Allure's Best Awards موفق شد.

GHDسشوار 

 اگر تا به حال GHD را نشنیده اید ، مخفف "روز خوب مو" است ، و سشوار این نتیجه را به وجود می آورد: شما دارای موهایی صاف باشید و به جای اینکه بخواهید از کلاه استفاده کنید موهای خود را به سلیقه خود درست کنید.

سشوار GHD در مقایسه با سشوارمعمولی برای شما هزینه بیشتری دارد ، اما قدرت آن با قدرت حرفه ای ، موتور AC 1.600 واتی ، همراه با فناوری یونی آن ، ارزش پول بالایی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این که موها را سریع خشک می کند و آن را صاف و ابریشمی می گذارد ، این سشوار نسبت به بقیه احساس ملایمی دارد. دارای دو سرعت و سه تنظیم گرما به علاوه یک دکمه عکسبرداری عالی است.

(Ostaservice.com)

سشوار مو سرامیکی یونهای منفی یون

سشوار سرامیکی بهترین سشوار یونهاست

Nitionیکی از بهترین برندهای سشوار سرامیکی است این واحد خیلی بزرگ و حجیم نیست ، با این وجود با قدرت 1875 وات ، سه تنظیم گرمای مختلف و دو سرعت متفاوت موها را صاف و براق می کند. هوای خروجی روی سشواربا یون های منفی و همچنین روغن آرگان و تورمالین تزریق می شود. این منجر به موهایی می شود که ساکن ، ساکت تر و گرما کمتری داشته باشند.

سشوار همراه با یک ضمیمه شانه ، یک اتصال متمرکز و یک پیوست دیفیوزر است. پیوست دیفیوزر بسیار خوب کار می کند ، امواج را به انتهای موهای صاف اضافه می کند یا به ایجاد یک مدل موی مجعد بدون حاشیه کمک می کند.

برس مو یک مرحله ای و سشوار داغ کننده Revlon

یک مرحله سشوار و داغ کننده برس هوای گرم بهترین revlon سشوارهای 

این برس هوای گرم توسط Revlon نه تنها رنگی و زیبا است ، بلکه باعث شگفتی برای موهای شما نیز می شود. اگر به دنبال اضافه کردن حجم هستید ، انتهای آن را زیر موهای خود بچرخانید ، یا انتهای موهای خود را بپیچید ، این برس خشک کن انتخاب مناسبی است.با 1100 وات قدرت ، نمیتوان آن را به عنوان یک سشوار معمولی معرفی کرد و دارای گرما و حرارت بسیار بالایی میباشد. از آنجایی که این یک برس است ، می توانید آن را به پوست سر خود نزدیک کنید ، که باعث می شود حجم بیشتری در ریشه موهای شما ایجاد  شود. نوک قلم مو یک ظاهر طراحی شده خنک می ماند ، بنابراین می توانید  انتهای برس را برای کنترل بهتر نگه دارید. برس خشک کن همچنین یونهای منفی تولید می کند تا به کاهش سرخ شدن و استاتیک کمک کند.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق است به اوستا سرویس

درودهای بسیار، در خدمت شما هستیم

گفتگو در واتساپ
Close and go back to page