بهترین یخچال فریزرهای سال 2020

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهترین یخچال و فریزرهای سال 2020

توسط اریکا راوز و تایلر لاکوما 16 دسامبر 2019 12:14 PM PST

در اینجا در Digital Trends ، ما به طور مرتب وسایل کوچک و بزرگ را مورد آزمایش و بررسی قرار می دهیم. ما به طور رسمی بیش از 100 دستگاه از بیش از 50 مارک مختلف که طیف گسترده ای از محصولات آشپزخانه را پوشش می دهند ، آزمایش کرده ایم - علاوه بر آزمایش غیررسمی روی ده ها دستگاه اضافی. بر اساس تقریباً 10000 ساعت آزمایش ، انتخاب ما برای بهترین یخچال و فریزر ،

کشوی دوقلوی WRV986FDEM است . غذاهای شما را به طور منظم نگه می دارد و 25.8 فوت مکعب فضای انبار آن را در محفظه های مفید جدا می کند

همچنین یخچال و فریزر را برای اهداف خاص مختلفی از جمله یخچال مخصوص فضاهای کوچک ، یخچال هایی با فریزرهای عالی بالا و پایین ، مدل های مناسب تر و غیره انتخاب کرده ایم. برای دیدن همه توصیه های ما ، به لیست کامل نگاهی بیندازید

بهترین یخچال ها با یک نگاه

بهترین یخچال و فریزر: کشو دوبل WRV986FDEM9

بهترین یخچال برای فضای محدود: GE GLE12HSLSS10

بهترین یخچال بودجه: GE French Door GNE25JMKES11

بهترین یخچال و فریزر درب فرانسوی: Flex-Door Flex Samsung RF23J9011SR12

بهترین یخچال فریزر پایین: Samsung RF18HFNBSR2

بهترین یخچال فریزر برتر: GE GTE18GMHES4

یخچال و فریزر بهترین یخچال زیر 1500 دلار: یخچال Kenmore Elite 790436

بهترین یخچال و فریزر: کشو دوبل WRV986FDEM13

بهترین یخچال ها

چرا ما کشوی دوقلوی WRV986FDEM را انتخاب کردیم

یخچال و فریزر بسیار زیبا ، دو برابر یخ را می سازد. درب فرانسوی Whirlpool Double Drawer فرانسه با 8/5 فوت مکعب ذخیره سازی محفظه است. علاوه بر درب های معمولی فرانسوی و فریزر پایین ، این مدل گرداب دارای دو کشو یخچال در بین است. یکی کشو تولید است ، در حالی که دیگری دارای تنظیمات درجه حرارت ویژه است. می توانید موارد خاص مانند پنیر ، گوشت ، نوشیدنی و میان وعده یا مواد منجمد را با خیال راحت تر از پیشخوان سرد کنید

گرداب WRV986FDEM

گرداب WRV986FDEM

یخچال فریزر دارای 26 فوت مکعب فضای زیادی با محفظه های بسیار روشن است

3،239 دلار از خانه اصلی انبار

با وجود 18.2 فوت مکعب برای وسایل تازه و 7.6 یخ زده ، طراحی غیر متعارف فضای کمی را جذب می کند. اما در داخل محفظه اصلی ، یک سطل سه گانه خراش دار پیدا خواهید کرد که حتی فضای بیشتری برای میوه و سبزیجات به شما می دهد. همچنین محفظه های کوچکتر برای مواردی مانند کره یا پنیر رشته ای وجود دارد. درها دارای سطل گالن هستند و سمت چپ یکی از یخ ساز ها را در خود نگه می دارد. یخ های دیگر یخ را درون سطل درون یخچال فریزر می گذارند. این سایت همچنین یک جیب پیتزا است ، یک نقطه خاص فقط برای پیتزا منجمد شما. چراغ های ال ای دی ، قفسه های شیشه ای و یک دستگاه پخش کننده آب درون درب همه ویژگی هایی هستند که در یخچال این قیمت قابل انتظار است.

با همه چیز زیبا و تقسیم شده ، باید تعداد بقایای رمز و راز را که اغلب در پشت یخچالهای نامنظم ماندگار است ، کاهش دهد.

بهترین یخچال برای فضای محدود: GE GLE12HSLSS

GLE12HSLSS

چرا GE GLE12HSLSS را انتخاب کردیم:

این یخچال با کف 11.3 فوت مکعب از فولاد ضد زنگ مقاوم در اثر انگشت است ، بنابراین ظاهر زیبایی را حفظ می کند. این درها قابل برگشت است و تعبیه یخچال را در یک فضای کوچکتر راحت تر می کند. به علاوه ، ضد عمق است که باعث می شود در بیشتر پیشخوان ها شاداب شود و جلوه ای داخلی به آن بخشید.

یخچال فریزر فریزر GE Bottom (GLE12HSLSS)

یخچال فریزر فریزر GE Bottom (GLE12HSLSS)

یخچال براق به نظر می رسد که در یک فضای کوچک جای می گیرد

1،569 دلار از

1،439 دلار

آمازون

از ABT ELECTRONICS

اگرچه این یخچال کوچک است ، اما در غذای زیادی متناسب است ، و دارای چند ویژگی عالی است. دارای چراغ های LED در داخل است ، بنابراین می توانید به راحتی آن شیشه مایو را در قسمت پشت یخچال پنهان کنید. همچنین دارای یک قفسه شراب قابل جابجایی ، قفسه شیشه ای بدون قاب و محفظه بدون یخ زدگی در فریزر است.

سنسورهای موجود در یخچال مانیتور شده و به طور خودکار میزان دما و رطوبت را تنظیم می کنند و گزینه های Max Cool و Fast Cool به شما امکان می دهد محیط خنک کننده بهینه را برای غذاهای خود ایجاد کنید. این ممکن است یخچال و فریزر مناسب برای شما نباشد اگر خانواده زیادی دارید و در خانه زیاد آشپزی می کنید ، اما برای کسانی که آشپزخانه های کوچک تری دارند یا کسانی که مرتباً از خانه می خورند ، این یخچال گزینه مناسبی است.

بهترین یخچال بودجه: GE French Door GNE25JMKES

بهترین یخچال ها

چرا GE French Door GE GNE25JMKES را انتخاب کردیم:

در پشت درهای براق ، یک دستگاه پخش کننده آب پیدا خواهید کرد ، در حالی که یک کشو در فریزر با یخ پر می شود ، بنابراین لازم نیست خودتان آنرا بسازید. روشنایی LED آن به شما کمک می کند تا داخل فضای داخلی 24.8 مکعب (17.5 در یخچال ، 7.3 در فریزر) را ببینید. ما برخی از یخچال های با ظرفیت بزرگتر را با فریزرهای کوچکتر از آن مشاهده کرده ایم ، و آن را برای فضای بیشتر غذای تازه تجارت می کنیم. دو کشو کنترل رطوبت وجود دارد ، بنابراین می توانید تنظیمات مربوط به میوه یا سبزیجات را انتخاب کنید. یک کشوی تمام عیار دارای کنترل دما برای سرما یا سردترین حالت است.

درب فرانسه GE GNE25JMKES

درب فرانسه GE GNE25JMKES

این یخچال و فریزر GE با داشتن فضا و ظاهر خوب یک درب فرانسوی ، یک معامله است.

1،593 دلار از

1،594 دلار

آمازون

از ABT ELECTRONICS

اگر سفر مواد غذایی اخیر یخچال را از حالت خالی و پر از یخچال خارج کنید ، دکمه Turbo Cool می تواند به پایین آوردن آن در دمای صحیح کمک کند. سطل های 6 گالنی قابل تنظیم هستند و یک قفسه "فضای سریع" در زیر آن قرار دارد تا وسایل بلندتر را در خود جای دهد. قفسه های شیشه ای و سطل های تمیز به شما کمک می کند تا غذای خود را نیز ردیابی کنید.

یخچال و فریزر درب فرانسوی خوب برای قیمت ، این در حالی است که فروش آن سرقت است.

بهترین یخچال و فریزر درب فرانسوی: Flex 4-Door Flex Samsung RF23J9011SR

Samsung-RF23J9011SR-4-Door-Flex

چرا ما Samsung RF23J9011SR 4-Door Flex را انتخاب کردیم:

اگر در حال خرید یخچال و فریزر منحصر به فرد هستید ، یخچال Flex 4-Door Flex سامسونگ محفظه ای کامل را ارائه می دهد که می تواند یا فریزر باشد یا برای ذخیره سازی بیشتر غذای تازه گرم شود. این نوع شبیه به کشو قابل تنظیم با سرعت Kenmore است ، اما همه کاره تر است. هر دو بزرگتر هستند و نوسان دمای بیشتری دارند.

سامسونگ RF23J9011SR

سامسونگ RF23J9011SR

Flex محفظه ای دارد که عملاً جادویی است.

$ 3،443 دلار از خانه خانگی انبار

2،394 دلار از GOEDEKER'S

اگر می خواهید بستنی بستنی باشد ، یکی از چهار تنظیم برای یخ نرم است. اشکال این است که به دلیل پایین بودن یخچال به نصف تقسیم می شود ، شما نمی توانید پیتزاهای بزرگ منجمد را در آن ذخیره کنید - محفظه های فردی فقط به اندازه کافی گسترده یا بلند نیستند.

ویژگی Power-Cool در صورت نیاز به سرعت خنک کردن آن شش بسته قبل از بازی بسیار مفید است. یک ابزار مشابه Power-Freeze نیز برای فریزر وجود دارد. هر دو مورد را می توان در صفحه لمسی جلوی صفحه انتخاب کرد.

در مورد طراحی ، به طور کلی ، مدل سامسونگ کمی پایین تر از مدل های کامل است. خوشبختانه ، برای انعطاف پذیری بیشتر می توان قفسه های میانی را دوباره جابجا کرد. سه سطل به اندازه گالن در درب سمت راست قرار گرفته است تا وسایل حجیم تر را به سمت خود نگه دارد. قفسه در وسط را می توان در صورت لزوم پایین آورد یا بالا برد.

این خودرو 22.5 متر مکعب ظرفیت دارد ، عرض آن 36 اینچ است و حدود 2500 دلار قیمت دارد ، بنابراین برای یک بازار بسیار خاص در نظر گرفته شده است ، اما کسانی که به دنبال مدل بزرگی هستند که مورد پسند خانواده باشد ، در اینجا می توانند قدردانی کنند. اگر یخچال تکنیکی تری در ذهن داشته باشید و ویژگی های هوشمند را دوست داشته باشید ، باید به Samsung Family Hub نگاهی بیندازید ، یک مدل گران قیمت که مملو از ویژگی های هوشمند جالب است.

بررسی کامل سامسونگ RF23J9011SR 4-Door Flex ما

بهترین یخچال فریزر پایین: Samsung RF18HFNBSR

بهترین یخچال و فریزر samsung rf18hfnbsr3

چرا سامسونگ RF18HFNBSR را انتخاب کردیم

فریزرهای سطح پایین مزایای دسترسی زیادی را ارائه می دهند و معمولاً فضای اضافی را در مقایسه با فریزرهای برتر (و حتی حتی فریزرهای جانبی در صورتی که یخ ساز فضای شما را اشغال کند) شامل می شود. این مدل سامسونگ با ظرفیت کلی 17 فوت مکعب ، به ویژه با یک فریزر بزرگ کف قابل ملاحظه است که دارای سیستم خنک کننده جداگانه ای است که هوای خشک تری را برای فریزر فراهم می کند و این به معنای یخ زدگی کمتر و کنترل آسان تر بر روی سطح خنک کننده است.

سامسونگ RF18HFNBSR

سامسونگ RF18HFNBSR

یخچال بزرگ سامسونگ شامل چندین ویژگی جداگانه برای فریزر پایین است

994 دلار از SAM'S CLUB

1.094 دلار از BUILD.COM

همچنین گزینه یخ زدایی نیرو نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت دما را در فریزر رها کنید تا سریعاً چیزی را که برای سرد شدن یا یخ زدگی لازم دارید ، سرد کنید. بخش یخچال و فریزر نیز دارای یک گزینه خنک کننده قدرت مشابه است. چراغ های ال ای دی سامسونگ از نظر نورپردازی بسیار خوبی برای همه محفظه ها فراهم می کند و فریزر متعادل به راحتی و بدون کشش (یا در حین جابجایی تعداد زیادی از مواد غذایی) به راحتی باز و بسته می شود

یخ ساز اتوماتیک فیلتر شده درون فریزر قرار دارد که کمی اتاق را در خود جای می دهد ، اما به طرز شگفت آور فشرده است و فضای کافی را برای همه وسایل شما باقی می گذارد.

بهترین یخچال فریزر برتر: GE GTE18GMHES

بهترین یخچال و فریزر ge gte18gmhes

چرا GE GTE18GMHES را انتخاب کردیم:

مدل یخچال و فریزر GE گزینه ای عالی برای افرادی است که به دنبال یخچال و فریزر مقرون به صرفه تر هستند که شامل یخچال فریزر سنتی با خنک کننده برج هوا و یخ زدگی بدون یخ زدگی است. فریزر شامل دو قفسه ثابت و یک کف ضد ریختن است که در صورت لزوم تمیز کردن آن آسان است

GE GTE18GMHES5

GE GTE18GMHES4

این یخچال باریک در فضاهای تنگ قرار می گیرد و دارای فریزر عالی عالی است

909 دلار از خانه اصلی انبار

در محفظه اصلی دو کشو رطوبت قابل تنظیم ، یک کشو میان وعده و فضای شفاف زیادی پیدا خواهید کرد. این یخچال همچنین Energy Star برای راندمان انرژی است که همیشه دوست داریم در بزرگترین لوازم خانگی آن را ببینیم. در ضمن سطح تخته سنگ در قسمت بیرونی برای مقاومت در برابر اثر انگشت طراحی شده و تمیز کردن را آسانتر می کند.

عرض کلی مدل یخچال - با ضخامت 28 اینچ - برای افرادی که به یخچال باریک نیاز دارند تا در فضای کمتری قرار بگیرند ایده آل است ، اما حتماً به خاطر داشته باشید که درب چگونه می چرخد

یخچال و فریزر بهترین یخچال زیر 1500 دلار: یخچال Kenmore Elite 790438

Kenmore-Elite-79043

چرا یخچال Kenmore Elite 79043 را انتخاب کردیم:

این یخچال فریزر ارزان قیمت بسیار بزرگ است و دارای 24.1 فوت مکعب است. دارای گزینه های انعطاف پذیر انبارداری از جمله قفسه بندی قابل تنظیم ، دو کشو شفاف ، کشو شلواری با پهنای باریک است که می تواند موارد بزرگتر مانند پیتزاهای از پیش ساخته و پلاتترهای دسر و یک فریزر پایین دو طبقه را در خود جای دهد. مخزن درب یخچال حتی در هنگام نیاز به ذخیره بطری های بلند در درب از بیرون خارج می شود.

Kenmore Elite 24.1 مس.  پیمایش  یخچال فریزر پایین فریزر (79043) - استیل ضدزنگ

Kenmore Elite 24.1 مس. پیمایش یخچال فریزر پایین فریزر (79043) - استیل ضدزنگ

یخچال 24.1 فوت مکعبی که ساماندهی مواد غذایی شما را آسان می کند.

1000 دلار از

1300 دلار

آمازون

از سیرز

کنترل های دیجیتالی به شما امکان می دهند تا یخچال را به تنظیمات ایده آل خود تنظیم کنید ، در حالی که جریان چند هوایی به تعادل هوای خنک از طریق یخچال شما کمک می کند تا وسایل موجود در قفسه فوقانی منجمد نشود و غذاهای موجود در پایین خیلی گرم نباشد.

برای کسانی که می خواهند درب برگشت پذیر داشته باشند می توانید درب را در هر طرف یخچال نصب کنید. در حالی که این یخچال چیزهای زیادی برای عرضه دارد ، وقتی به یخچال و فریزر در یک قیمت پایین تر می روید ، از برخی قدرتها کنار می آیید. به عنوان مثال ، قفسه ها به جای شیشه از پلاستیک هستند و گزینه فریز کردن سریع وجود ندارد.

نکات تحقیق و خرید

بهترین مارک یخچال و فریزر چیست؟

یخچال و فریزر به چه اندازه ای نیاز دارم؟

بهترین سازمان یخچال و فریزر چیست؟

در مورد یخ ساز ها ، آب سردکن ها و کشوهای سبزیجات چطور؟

آیا یخچال های هوشمند وجود دارند و آیا باید یکی را خریداری کنم؟

بهترین سازمان یخچال و فریزر چیست؟

نحوه آزمایش یخچال و فریزرها

بهترین مارک یخچال و فریزر چیست؟

گرداب تمایل دارد که از نظر مصرف کنندگان و تحلیلگران ، نمرات بالایی را دریافت کند. لوازم خانگی Yale گرداب را به عنوان معتبرترین مارک لوازم بر اساس تعداد لوازم فروخته شده در مقابل تعداد9 سرویس دهی شده ، رتبه بندی می کند. ال جی و سامسونگ به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. بسیاری از مارک های بزرگتر مانند GE ، KitchenAid و Kenmore نیز تمایل به دریافت رتبه های معتبر مصرف کننده دارند .

در حالی که گرداب به طور معمول یک شرط مطمئن است ، همه یخچال و فریزرهای از همان مارک به طور یکسان ایجاد نمی شوند. ممکن است یخچال و فریزر GE پیدا کنید که از مدل مشابه Whirlpool بهتر باشد یا ممکن است یخچال سامسونگ پیدا کنید که بهتر از یک GE باشد. هیچ راهی برای تعیین بهترین مارک یخچال و فریزر وجود ندارد ، بنابراین تحقیق در مورد هر مدل یخچال به صورت جداگانه بهترین روش است. اما می توانید در دانستن اینکه یخچال شما توسط یک برند معتبر مانند گرداب ساخته شده است ، کمی آسایش داشته باشید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مارک های یخچال و فریزر را در اینجا بیابید .

یخچال و فریزر به چه اندازه ای نیاز دارم؟

این امر در درجه اول به اندازه خانه شما ، اندازه فضا و روشی که شما می خواهید یخچال در فضای شما به آن بستگی دارد بستگی دارد. برای هر بزرگسال در خانواده خود به حداقل 4 تا 6 متر مکعب نیاز خواهید داشت. احتمالاً شما می خواهید برای مواردی مانند مهمانی های شام و مجالس تعطیلات ، فضای اضافی 6 فوت مکعبی نیز به آن اضافه کنید. اگر شما یک خانواده دو نفری هستید و زیاد در خانه غذا نمی خورید ، پاهای 14 مکعبی باید خوب باشد. با این حال ، اگر شما یک زوج هستید که در خانه غذا می خورید و در خانه خود میزبان اجتماعات خود هستید ، احتمالاً حداقل 18 فوت مکعب می خواهید. خانواده های چهار نفری که در خانه می خورند و بچه های بزرگتر دارند حداقل 24 فوت مکعب می خواهند.

برای یافتن یخچال سایز مناسب فضای خود ، اندازه ، ارتفاع ، عرض و عمق فضا را اندازه گیری کنید. همچنین باید از فضای کافی برای بازکردن درب یخچال و فریزر اطمینان حاصل کنید که حتماً دارای یک اینچ اضافی یا در پشت یخچال و در بالای یخچال برای مواردی مانند شاخه ها و تهویه هستید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که یخچال شما می تواند در تمام درها ، راهروها یا هر مناطقی که باید از آنجا حرکت کنید ، برای جابجایی یخچال و فریزر درون فضا قرار بگیرد.

بهترین سازمان یخچال و فریزر چیست؟

قبل از انتخاب یخچال ، عادات خرید خود و نحوه سازماندهی محصولات ، گوشت ، گوشت ناهار و غذاهای یخ زده را در نظر بگیرید. اگر شما از نوع فوق العاده سازمان یافته ای هستید (شاید همه چیز را در یخچال خود برچسب بزنید) ، ممکن است یک یخچال با محفظه های اضافی بخواهید. این محفظه های اضافی باعث می شوند تا بتوانید میوه ها را از سبزیجات جدا کنید و گوشتهای ناهار را از پنیرها جدا کنید.

سازمان فریزر را نیز در نظر بگیرید و چگونگی سازماندهی غذاهای منجمد خود را. بسیاری از یخچال های فریزر پایین دارای زیر شلواری هستند و گسترده تر و کوتاه تر هستند ، در حالی که فریزرهای یخچالهای ساید بای ساید معمولاً دارای قفسه و بلندتر و باریک تر هستند.

در مورد یخ ساز ها ، آب سردکن ها و کشوهای سبزیجات چطور؟

هنگام خرید یخچال و فریزر ، ویژگی هایی مانند یخ ساز و دیسپرس آب ممکن است مانند لوازم اضافی باشد. اما ، اینها عوامل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. وقتی روز به روز می روید ، شاید آرزو داشته باشید که یخ ساز (یا یکی از آن را نداشته باشید). برخی از افراد داشتن یخ ساز را بسیار ارزشمند می دانند زیرا به شما امکان می دهد یخ را به صورت تقاضا بخرید ، در حالی که برخی دیگر احساس می کنند فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد یا اینکه در صورت تعطیل شدن ، برق از خطر خارج می شود.

اکثر دستگاههای پخش آب نیاز به فیلتر دارند و شما باید آن را هر شش ماه یکبار عوض کنید. اگر به طور مرتب از دستگاه پخش كننده آب استفاده مي كنيد ، تعويض فيلتر قيمت كمي براي پرداخت هزينه هزينه و تاثير محيطي مرتبط با استفاده از دستگاه كنترل كننده به جاي نوشيدن آب بطري است. با این حال ، برخی از مردم نمی خواهند با مشكل تغییر فیلتر مقابله كنند یا آنها قبلاً یك محلول تصفیه آب موجود در خانه خود دارند.

اگر میوه و سبزیجات زیادی را در یخچال خود ذخیره می کنید ، ایده خوبی است که به دنبال یخچال با دو کشو جداگانه کنترل رطوبت جداگانه باشید. به این ترتیب می توانید میوه ها و سبزیجات خود را که مانند پلو ، گلابی و عسل خراب می شود در کشوی کم رطوبت نگهداری کنید. و می توانید میوه ها و سبزیجات خود را که مانند کاهو ، کلم بروکلی و کلم دوست دارند ، در یک کشو با رطوبت بالا ذخیره کنید.

آیا یخچال های هوشمند وجود دارند و آیا باید یکی را خریداری کنم؟

یخچال های هوشمند مانند یخچال و فریزر هوشمند Samsung Family Hub و LG InstaView Door-in-Door هوشمند به Wi-Fi متصل می شوند و این امکان ویژگی های اضافی را فراهم می کند. آنها ممکن است دوربین های داخلی داشته باشند ، بنابراین می توانید داخل یخچال خود را در حالی که از خانه دور هستید ببینید. به عنوان مثال ، آنها همچنین می توانند گزینه های عیب یابی از راه دور را ارائه دهند ، یا مثلاً یک رابط صفحه نمایش لمسی در جلوی یخچال داشته باشن

اگر ارزش این نوع ویژگی ها را دارید ، باید یخچال هوشمند را خریداری کنید ، مشروط بر اینکه تکالیف خود را بر روی دستگاه انجام داده باشید.

آیا بازده انرژی یخچال اهمیت دارد؟

کاملا. طبق گفته Energy Star ، اگر یخچال قدیمی خود را با یک Energy Star Certified جایگزین کنید ، می توانید بیش از 300 دلار در طی 5 سال آینده صرفه جویی کنید. علاوه بر پس انداز ، شما7 به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نیز کمک می کنید

نحوه آزمایش یخچال و فریزرها

هنگام انتخاب یک وسیله جدید ، زیبایی شناسی کلی قطعاً مورد توجه است. از این گذشته ، یخچال و فریزر یک نقطه کانونی بزرگ در هر آشپزخانه است. این ممکن است بهترین یخچال و فریزر که تاکنون ساخته شده است اما اگر ناخوشایند یا غیرضروری باشد ، آیا واقعاً می خواهید آن را در کنار سایر لوازم خانگی خود به نمایش بگذارید؟ احتمالا نه. ما همچنین دوست داریم روی ویژگی های خاص ویژه ای تمرکز کنیم. این دستگاه چه کاری را انجام می دهد که دیگران به سادگی نمی توانند؟ بسیاری از این زنگ ها و سوت ها مطمئناً بر روی قیمت واحد تأثیر می گذارند اما دوباره می توان گفت ، بسیاری از این گزینه ها امتیاز فروش مدل خاصی هستند.

خارج از محدودیت های اولیه فیلم مربع در آشپزخانه شما ، ظرفیت یخچال و فریزر داخلی مهم است. یخچال و فریزر چقدر است؟ بخش فریزر چقدر است؟ مسکن قابل تنظیم و سفارشی سازی پس از بازار نیز می تواند بر ظرفیت واحد تأثیر بگذارد. می توانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه آزمایش محصولات

خرید یخچال فریزر جدید؟ برای مشاوره طراحی داخلی اوستا سرویس اینجا استفاده کنید

خرید یخچال فریزر جدید؟ اوستا سرویس ، متخصص طراحی داخلی ، نحوه انتخاب واحدی متناسب با طراحی آشپزخانه را به شما نشان می دهد.

خرید یک یخچال فریزر ، میتواند یک تجربه خسته کننده باشد. برای بسیاری از ما ، این انتخابی است که ما فقط باید یک یا دو بار در طول زندگی خود انجام دهیم. کسانی از ما که در بیشتر زندگی ما در ملک اجاره ای زندگی کرده ایم ، عادت کرده ایم تا هر آنچه که یخچال فریزر اتفاق افتاده است را در محل زندگی خود قرار دهیم.

اما ممکن است زمان آن فرا رسد که تصمیم بگیرید تغییر دهید. و یک یخچال نو بخرید شاید شما در حال انتقال به یک خانه جدید هستید ، یا تصمیم گرفته اید که در یک آشپزخانه جدید سرمایه گذاری کنید - شاید شما فقط از یخچال قدیمی خود بی حوصله شده اید و چیزی کمی شیک تر و قابل اعتماد تر می خواهید. شما می توانید چیزی ارزان قیمت خریداری کنید یا چیزی را برای دست دوم خریداری کنید - اما این می تواند شما را با واحدی غیرقابل اعتماد ، غیرقابل استفاده و در صورتحسابهای انرژی خود در هر زمان بسوزاند.

ال جی افتخار یخچال و فریزر یخچال و فریزر خود را - از یخچال و فریزرهای یخچال و فریزر بزرگ و نوآورانه آمریکایی گرفته تا یخچالهای فریزر و براق Combi براق و مستحکم - و می دانیم یخچال یا یخچال فریزر مناسب باید تعادل طراحی خوب ، اندازه و ارزش خوب باشد برای پول.

اما با وجود گزینه های بسیار زیاد ، حل و فصل یک انتخاب می تواند یک چالش بزرگ باشد. هنگامی که همه چیز را در نظر گرفتید - از جمله اندازه آشپزخانه ، رنگ بندی آن ، چیدمان سطوح کار و موارد دیگر - راحت است که کمی احساس سردرگمی کنید

ما فکر می کنیم خرید یخچال و فریزر جدید باید یک تجربه دلپذیر باشد. به همین دلیل ما خوشحال شدیم که فرصتی برای نشستن با سارا اسلید ، متخصص داخلی داشتیم. سارا با دانش و علاقه خود به طراحی داخلی نکات ارزشمندی را در مورد چگونگی انتخاب یخچال فریزر متناسب با آشپزخانه و سبک زندگی خود به شما یاد داد

آیا فکر می کنید بسیاری از خریداران یخچال و فریزر تصمیم تصمیم خود را برای خرید انتخاب می کنند؟

هنگامی که در طبقه مغازه هستید ، خیال راحت از پیشنهادهای فضای اضافی وسوسه می شوید ، هرگز گزینه های رنگی و پر رنگی را انتخاب نخواهید کرد که مدتها قبل از طول عمر دستگاه خسته می شوید. ماندن در این دوره بسیار مهم است و امکان تحقیق بیش از حد در مورد تصمیم شما وجود ندارد - یخچال فریزر یک سرمایه گذاری بزرگ است.

یخچال فریزر برای تازه نگه داشتن مواد غذایی باید روز و شب سخت کار کند. در عین حال ظاهر و سبک آن می تواند چیزی باشد که کل آشپزخانه شما را در کنار هم نگه می دارد. زمان بیشتری را که معمولاً فرض می شود باید برای کشف و مقایسه مدلهای مختلف در گوشت انجام دهید تا از ویژگیها ، مواد و مقیاس مناسب استفاده کنید و هرگونه سؤالی را که می توانید بپرسید.

هر جنبه ای باید مورد بررسی قرار گیرد - از چگونگی شکل و اندازه یخچال فریزر بر روی خطوط بینایی تا چگونگی اتصال و رنگ آن با سایر ویژگی های طراحی تأثیر می گذارد

به عنوان مثال ، یک آشپزخانه به سبک شیکر با مبلمان سنتی و جزئیات طراحی عجیب و غریب از یخچال با منحنی های ملایم یا یک طرح سفید کلاسیک استقبال می کند ، که می توانید در اطراف آن کابینت مشابهی بسازید. از طرف دیگر ، فضایی معاصر با سطوح براق و بدون درهم و برهمی چیزی را نرم و صاف تر می خواند

آیا از یخچال و فریزر یخچال و فریزر به خصوص فجیع می دانید؟

من فکر می کنم مهمترین نکته توصیه شده این است که هرگز یخچال فریزر را در کنار منبع گرمائی مانند رادیاتور یا اجاق گاز قرار ندهید که برای خنک نگه داشتن آن باید سخت تر کار کند.

در مورد طراحی ، اولین قانون من اجتناب از قرار دادن یخچال فریزر بلند در وسط سطح کار کششی است. این کار باعث می شود نور کار کند و فضای آماده سازی و سرویس دهی را حک کند. در عوض ، یخچال فریزر خود را به انتهای کار خود بگنجانید

با گفتن این نکته ، از قرار دادن یخچال فریزر در انتهای یک آشپزخانه در یک فضای باز استفاده کنید - به ویژه اگر آن را به برنامه اطراف وصل نکنید ، محتاط باشید. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است ظاهر یک جعبه فلزی شناور باشد. شما همچنین باید از قرار دادن یخچال آزاد در زاویه ای مراقب باشید تا گوشه یک اتاق پیچیده شود - فضای آن را مکیده و باعث می شود قلاب و دست و پا گیر باشد.

خریداران هنگام خرید یخچال فریزر یا یخچال فریزر چه مواردی باید از آن مراقبت کنند؟

یخچال فریزر باید حول سبک و چیدمان کابینت آشپزخانه و میز کار شما انتخاب شود که عموماً جایگزین آن گران تر و زمان بر است و نه روش دیگر

اگر فضای آشپزی سفید خالص با کشوها و کمدهای ساده و بدون دست داشته باشید ، کت و شلوار را با یک دستگاه داخلی دنبال کنید تا جریان را قطع نکنید

یک پایان کاملاً داخلی که درب یخچال با پانل هماهنگی پوشانده شده است و یا حتی با کتاب هماهنگ با دانه های چوبی افقی اطراف آن پوشانده شده است ، می تواند در یک آشپزخانه گال نمایشی چشمگیر به نظر برسد. اگر در حال حاضر علاقه خطی مانند جارو کردن ، قفسه بندی باز ، یخچال فریزر دو درب یا یک بانک از کشو های فریزر در زیر وجود داشته باشد ، این موضوع را ادامه می دهد

فولاد ضد زنگ به طور کلی انتخاب خوبی است زیرا تمیز کردن آن آسان است و لبه تیز و حرفه ای می بخشد. همچنین یک ویترین صنعتی جالب به آشپزخانه می افزاید

یخچال و فریزر یخچال و فریزر مشکی درجه یک چوب تیره و تیره را تکمیل می کند اما به همان اندازه می تواند یک راه حل هوشمند برای لنگر کابینت های رنگارنگ براق باشد. این امر به ویژه صحیح است اگر بتوانید وسایل هماهنگ ضد تقابل  مانند کتری ، توستر یا  مایکروویو را معرفی کنید 

آیا با انتخاب یخچال یا یخچال فریزر که آشپزخانه های ما را تکمیل می کند ، فایده ای وجود دارد؟

آشپزخانه هم اسباب کار و قطب خانه است. این که آیا شما می خواهید وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید ، در آن آشپزی کنید و در آن بخورید ، با توجه به دعوت از این طرح مشخص خواهد شد

به عنوان مثال ، قرار دادن یخچال فریزر به سبک آمریکایی در یک قصر یا شکاف فضای داخلی آشپزخانه را به هم می چسباند - اما به یاد داشته باشید که ردپای بزرگ آن می تواند مکالمه بین میز ناهار خوری و آشپز را خراب کند

این نشان می دهد که شما نباید تنها با زیبایی شناسی ردیابی کنید. آشپزخانه شما ممکن است زیبا به نظر برسد ، اما اگر هر وقت می خواهید ماشین ظرفشویی را ببندید و شیر را بیرون بیاورید ، به زودی ناامید می شوید

آیا برای زنده نگه داشتن یخچال یا یخچال فریزر نکاتی دارید؟

یخچال و فریزر یخچال و فریزر هنوز هم می تواند به عنوان یک نقطه نمایش پویا استفاده شود. از بالا استفاده کنید تا چیدمان وسایل سرو غذا مانند کوزه و کاسه و ظروف بزرگ آشپزخانه تشکیل شود. این چشم را به سمت بالا جلب می کند

شما همچنین می توانید گیاهان خانه را در کنار آن دنبال کنید تا به استقبال دیگری از فضای سبز برسید. و می توانید با جمع کردن کتاب های آشپزخانه در کنار آن توسط ستون فقرات آنها ، یا آویختن ظروف آشپزخانه در دسترس ، یکی از خطوط عمودی یخچال فریزر خود را تهیه کنید.

فرصت های ذخیره سازی اطراف یخچال شما بسیار زیاد است اما بندرت مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت کمد یا هماهنگی کمد در بالا باعث می شود از این موارد غالباً از درجه اعتبار ساقط استفاده شود. در مورد هر دو طرف فضاها ، سعی کنید یک قفسه شراب لاغر یا یک نگهدارنده ادویه را در شکاف عمودی وارد کنید.

ایده دیگر برای به روزرسانی یخچال قدیمی این است که به آن لیز رنگی از تخته گچ را بدهید ، که در آن می توانید لیست های خرید را بچرخانید زیرا با غذاهای خاص کم کار می کنید

از آشپزخانه ، تا اتاق رختشویی و هر فضای بین خانه ، با مجموعه ای از وسایل خلاقانه LG که برای شلوغ ترین فضاهای خانه طراحی شده اند ، یک خانه کاربردی ، شیک و با انرژی ایجاد کنید:

آشپزخانه: در بزرگترین و خلاقانه ترین مجموعه های ما جستجو کنید. یخچال و فریزر ، اعم از فریزر یخچال معاملات ملکی به شیک درب در درب ™ فریزر یخچال و بیشتر - LG لوازم دارند قلب خانه تحت پوشش 

اتاق لباسشوئی: کاوش مجموعه ما از برنده جایزه، با راندمان بالا واشر و بالا خشک کن های عملکرد و همچنین خشک کن های دسته کوچک موسیقی جاز دسته کوچک موسیقی جاز که دو برابر عملکرد را در نصف فضا ارائه می دهند

وسایل ال جی می توانند به شما در ایجاد خانه ای کارآمد ، زیبا و کاربردی کمک کنند - وقت بیشتری را برای تمرکز بیشتر بر روی تصویر بزرگتر صرف می کنید. از وسایل آشپزخانه زیبا با همه زنگ ها و سوت ها گرفته تا راه حل های خلاقانه لباسشویی که به شما عملکرد و راندمان انرژی لازم را می دهد ، محصولات برنده کننده ما در حال تنظیم استانداردهای جدید هستند. ما حتی به شما کمک می کنیم با داشتن طیف های تهویه مطبوع ما خانه ای سالم تر و راحت تری ایجاد کنید . همه وسایل و لوازم جانبی ما را مرور کنید و خانه ای را که همیشه می خواستید بسازید. ببینید LG چگونه زندگی را خوب می کند

کلیه حقوق محفوظ و متعلق است به اوستا سرویس

درودهای بسیار، در خدمت شما هستیم

گفتگو در واتساپ
Close and go back to page