بررسی ماشینهای لباسشویی پرتابل قابل حمل 2020 قسمت اول

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهترین ماشین لباسشویی قابل حمل برتر در سال 2020

روزهایی طولانی است که شما برای تمیز کردن مجبور شدید مانع از تمیز کردن لباس خود شوید. امروزه می توانید ماشین لباسشویی خریداری کرده و لباسشویی را با هزینه های بسیار مناسب تمیز کنید. همیشه می توانید بهترین ماشین لباسشویی قابل حمل را از بازار پیدا کنید. و در صورت مشکلی در تهیه منابع برای بهترین شستشوها ، احساس راحتی کنید برخی از گزینه های باورنکردنی که برای شما گرد آورده ایم را در نظر بگیرید.

بررسی ماشینهای لباسشویی قابل حمل 2020

 

1. ماشین لباسشویی قابل حمل مینی جمع و جور 4 قابل حملPORTABL 1

این ماشین لباسشویی کار عالی دیگری را انجام می دهد - همچنین با چرخاندن آنها لباسشویی شما را خشک می کند. نتیجه آن 90٪ لباس های خشک است. برای خشک شدن کامل هوا ، آنها را از استخراج کننده بیرون آورید. ماشین لباسشویی به طور قطع طول خواهد کشید زیرا مواد پلاستیکی PP و ABS قاب آن را تشکیل می دهند.

و در قسمت داخلی ، وان استیل ضدزنگ دریافت می کنید که می تواند 5-6 کیلو بار لباسشویی را در خود نگه دارد. از طرف دیگر خشک کن برای برخی از خشک کردن اسپین ها می تواند تا 3 کیلو لباسشویی را در خود جای دهد. بسیار عالی عمل می کند و دارای تایمر 15 دقیقه ای است که در صورت عدم استفاده به طور خودکار آن را خاموش می کند. 

این درب دارای شفافیت در دسترسی به بارهای بالای آن است ، بنابراین می توانید لباسشویی ها را هنگام تمیز کردن آنها بازرسی کنید. فقط نزدیک درپوش ها کنترل های ساده ای هستند. این سینوسی با صرفه جویی در انرژی است که موتور آن فقط 360 وات مصرف می کند و وزن کل واشر نیز فقط 12.6 کیلو وزن دارد. 

با فرکانس موتور 60 هرتز ، می توانید در یک مطالعه شخصی شرکت کنید بدون اینکه هیچ گونه سر و صدای شما را مختل کند. موتور بسیار آرام است. بدین ترتیب ، ماشین لباسشویی برای دانش جویانی که در خوابگاه دانشگاه اقامت دارند ایده آل است. 

برای عملکرد بدون دست ، ماشین لباسشویی با لوله ورودی و زهکشی همراه است. انتظار ندارید که به صورت دستی آب را در ماشین لباسشویی اضافه کنید. فقط کافی است آن را با استفاده از لوله ورودی 47 اینچی خود به شیر آب وصل کنید و بگذارید به خودی خود آب اضافه کند! این کامیون کاملاً ماشین لباسشویی و خشک کن است که نیاز به یک سبک زندگی جمع و جور را برآورده می کند. حتی افراد حاضر در وانت های کمپینگ RV نیز می توانند در تمیز کردن لباس های شسته شده در چنین فضای محدودی بدانند که بسیار مناسب است. 

مزایا

دارای وان های استیل ضد زنگ دوقلوی برای شستشو و خشک کردن.

این می تواند یک بار قابل توجه 5-6 کیلو از لباسشویی را در خود نگه دارد.

موتور آن از نظر انرژی کارآمد است و بی سر و صدا عمل می کند.

این یک عملکرد خودکار است.

تایمر 15 دقیقه ای در کار با زمان شستشوی دستگاه مفید است.

طراحی سبک و کم حجم ای دارد. 

معایب:

ماشین لباسشویی ممکن است از نظر عملکرد بسیار بادوام نباشد.

ممکن است در اتصال شلنگ ورودی به شیر آب مشکل داشته باشید.

2. ماشین لباسشویی فشرده به روز شده Kapas kps35-735h2

Kapas kps35-735h2 یک شستشوی اتوماتیک با اندازه جمع و جور است و ظرفیت بار لباسشویی آن 3.8 کیلو است. متناسب با نیازهای یک فرد مجزا مانند دانش آموز با سهولت است. وان استیل ضدPORTABL 2 زنگ چشمگیر آن با ظرفیت 1 فوت 3 فضای کافی را در اختیار شما می گذارد تا 3.8 کیلو لباسشویی را در یک شستشو نگه دارید.

همانطور که انتظار دارید ، ماشین لباسشویی دارای یک کنترل کننده سطح آب و 8 برنامه شستشو است. علاوه بر این ، شما می توانید زمانی را که می خواهید آن را برای شستن لباس های شسته شده خود اختصاص دهید ، به لطف عملکرد زمان شستشو از پیش تعیین شده ، تنظیم کنید. 

در قسمت کنترل پنل آن ، یک چراغ چراغ قرمز وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه را در حال کار کنید. با خاموش شدن خودکار 10 دقیقه ای ، نیازی نیست نگران ترک ماشین لباسشویی خود باشید. پس از اتمام کار شستشو ، بدون مداخله شما به طور خودکار خاموش می شود. 

ماشین لباسشویی تنها 12 کیلو وزن دارد و 28 لیتر ظرفیت آب دارد. این دستگاه از یک لوله شفاف لاستیکی با دوام با پیچ 3/4 برای اتصال به یک شیر آب استفاده می شود. این کارآیی است زیرا تنها 45 وات انرژی مصرف می کند و در حین کار ، سر و صدای کمتری تولید می کند. 

مزایا:

سیستم فوق خشک کردن آن باعث صرفه جویی در وقت می شود.

جعبه جمع آوری آن بطور خودکار موها و بقایای دیگر را از بین می برد.

وان استیل ضد زنگ آن دارای مکانیزم خود تمیز کردن است.

دارای خاموش شدن خودکار است.

استفاده از آن ساده تر است.

از انرژی الکتریکی کمتری (45W) استفاده می کند.

معایب:

سیستم زهکشی آب ناشی از جاذبه آن ممکن است عملکردی عالی نداشته باشد.

ممکن است مقداری آب از پایین نشت کند.

3. مینی ماشین لباسشویی قابل حمل ZENSTYLE

ماشین لباسشویی قابل حمل ZENSTYLE به دلیل مصالح ساختمانی با کیفیت بسیار بادوام است. مواد ABS قوی و PP Plastic شامل بدنه و اجزای تشکیل دهنده آن است. یک شستشوی جمع و جور و سبک وزن و در عین حال بسیار قدرتمند است. PORTABL 3

این خودرو از طرحی با وزن بالا برخوردار است و دارای وان لانه زنبوری به منظور نگهداری حداکثر 4 کیلو بار لباسشویی است. موتور الکتریکی آن به لطف فرکانس موتور 60 هرتز ، از انرژی کمتری استفاده می کند و در 1.300 دور در دقیقه می چرخد. 

همیشه می توانید 5 برنامه شستشو و 3 کنترل سطح آب را بسیار مفید و متنوع بیابید. به سادگی لباسشویی خود را درون وان بارگذاری کنید ، برنامه شستشو و سطح آب را تنظیم کنید و بگذارید ماشین لباسشویی بقیه را انجام دهد. حتی لازم نیست نگران نباشید پس از اتمام کار ، آن را خاموش کنید به لطف خاموش شدن خودکار.  

اندازه جمع و جور و طراحی سبک آن ، آن را برای زندگی کم حجم ایده آل می کند. افرادی که از ونهای کمپینگ RV استفاده می کنند ، ممکن است از طراحی و عملکرد بی نظیر آن قدردانی کنند. ماشین لباسشویی ، به لطف پمپ زهکشی داخلی و لوله ، آب کثیف را بدون دردسر تخلیه می کند. این عملکرد را به صورت هندزفری در اختیار کاربران قرار می دهد تا با تمیز کردن لباسشویی روی سایر موارد تمرکز کنید! چه عملکردی راحت! علاوه بر این ، یک تایمر دارد که پس از اتمام زمان ، روند شستشو را متوقف می کند. 

مزایا:

بی سر و صدا عمل می کند.

از نظر وزن قابل حمل (18 کیلو) سبک است.

پوشش و اجزای آن از مواد باکیفیت برخوردار است.

این تنها 110 ولت برق مصرف می کند.

1300 دور در دقیقه به معنای عملکرد سریع تر است.

به طور خودکار زباله ها را از رختشویی خارج می کند.

منفی:

شیلنگ آب وارداتی آن از کیفیت پایین برخوردار است.

ممکن است درب آن پس از مدتی استفاده به درستی قفل نشود.

4. hOmeLabs 0.9 مس. پیمایش ماشین لباسشویی قابل حمل

این ماشین لباسشویی به دلیل داشتن دو چرخ غلتک داخلی ، کاملاً اتوماتیک ، سبک و بسیار قابل حمل است. در صورت داشتن بار طراحی بالا برای بارگیری لباس های شسته شده در وان استیل ضد زنگ  . 

در یک شستشوی منفرد ، وان استیل ضد زنگ آن می تواند حداکثر 3 کیلو بار لباسشویی را در خود جای دهد که با توجه به اینکه فقط 21.1 کیلو وزن دارد کاملاً چشمگیر است! در صورت انتخاب ماشین لباسشویی ، 5 برنامه شستشو با 3 کنترل سطح آب دریافت می کنید. 

این می تواند انواع لباسشویی ، حتی پشم نرم و لطیف را تمیز کند! این موتور سریع اما بی سر و صدا می چرخد ​​و فقط از 120 ولت برق استفاده می کند PORTABL 4و این ماده را تبدیل به یک شستشوی بسیار کارآمد می کند. در صورتحساب انرژی نیازی به پرداخت بیش از حد ضروری نیست!  

استفاده از دستگاه بسیار ساده است. این صفحه نمایش با نور آبی با نور پس زمینه LED ارائه می شود تا به شما در اجرای آن کمک کند. به سادگی برنامه شستشوی مناسب ، سطح آب را انتخاب کرده و بنشینید و استراحت کنید. همچنین می توانید برای فرایند شستشو زمانی تعیین کنید. یک بار دیگر تمام شده است ، شستشو به طور خودکار متوقف می شود. دارای یک درب شفاف است که به شما امکان می دهد نتیجه را بدون از بین بردن لباس های شسته شده از وان بررسی کنید. و برای استفاده خارج از جعبه از لوازم جانبی لازم مانند آداپتور اتصال سریع ، شیلنگ ورودی آب و شیلنگ تخلیه استفاده می شود. 

مزایا:

چرخ های غلتکی داخلی حمل و نقل را سهولت می بخشد.

از آنجایی که فقط از 200W استفاده می کند ، از نظر انرژی کارایی دارد.

درب شفاف به شما امکان می دهد لباس های شسته شده خود را بازرسی کنید.

موتور سریع اما بی سر و صدا می چرخد.

این پنل دارای صفحه لمسی آسان برای استفاده است.

این همراه با لوازم جانبی دیگر برای عملکرد فوری است.

معایب:

سطح سر و صدای آن ممکن است برای برخی از کاربران بلندتر باشد.

این واحد همچنین ممکن است مقداری آب نشت کند. 

5. ماشین لباسشویی قابل حمل پاندا PAN56MGW2 جمع و جور

ماشین لباسشویی Panda PAN56MGW2 دارای یک وان استیل ضد زنگ با ظرفیت خوباست که به اندازه کافی می تواند تا 6 کیلو لباسشویی را در یک شستشو نگه دارد. دارای ابعاد 36 22 22 x 22 اینچ است که بسیار کم حجم و صرفه جویی در فضا است.

اگر در یک کاندور ، خوابگاه یا یک اتاق جمع و جور زندگی می کنید ، ممکن است PORTABL 5از این طراحی همه کاره و کاربردی قدردانی کنید. این موتور دارای یک موتور الکتریکی است که در دور 800 دور در دقیقه می چرخد ​​تا به شما شستشوی عالی دهد. علاوه بر این ، مقدار معقول برق - 110 ولت یا 320 وات مصرف می کند.

به راحتی کافیست 3 آداپتور برق را به برق متصل کرده و واحد خود را شروع به کار کنید. صفحه کنترل لمسی تاچ پد LED به شما امکان می دهد برنامه شستشوی مناسب و سطح آب را انتخاب کنید. از آنجا که ماشین لباسشویی دارای 10 برنامه شستشو و 8 سطح آب می باشد ، انتخاب کافی دارید.

این دستگاه با یک آداپتور سریع و شیلنگ ورودی آب برای عملیاتی روان همراه است. به طور خودکار با توجه به سطح آب تعیین شده ، آب اضافه می کند. به طور دستی آب را به ماشین لباسشویی اضافه نکنید. درپوش شفاف دسترسی بار بالا به شما امکان می دهد تا در طی مراحل شستشو از ماشین لباسشویی استفاده کنید. این واحد صرفه جویی در زمان واقعی است زیرا به لطف عملکرد خودکار ، عملکرد سریع و هندزفری را تضمین می کند. برای راحتی بیشتر می توانید مدت زمان شستشو را تعیین کنید. 

مزایا:

از ظرفیت بارگیری چشمگیر 5 کیلویی برخوردار است.

موتور از آنجایی که فقط 320 وات از آن استفاده می کند ، از نظر انرژی کارایی دارد.

وان استیل ضد زنگ از نظر دوام مقاوم در برابر زنگ زدگی است.

برای عملکرد خودکار آب به خودی خود اضافه می کند.

کم حجم است و از طراحی صرفه جویی در فضا برخوردار است.

وزن آن 51 پوند است که قابل حمل است. 

معایب:

خشک کن ندارد. 

سیستم زهکشی ممکن است به درستی کار نکند.

6. BLACK + DECKER BPWM16W قابل حمل

اگر به ماشین لباسشویی قابل حمل نیاز دارید اما از فضای مسکونی محدود برخوردار هستید ، شاید زمان آن رسیده باشد که خرید BLACK + DECKER BPWM16W Portable Washer را در نظر بگیرید. دارای بدنی براق و فشرده است که فضای کمتری را اشغال می کند.

وزن آن تنها 32 کیلو است ، دارای دو دسته جانبی داخلی و دو چرخ غلتکی است که تمام ویژگی های لازم برای حمل و نقل آسان را دارند. و اگر فکر می کنید قابلیت حمل و نقل تنها ویژگی موجود در آن است ، اشتباه می کنید.

این زباله دارای یک وان استیل ضد زنگ 1.6 فوت مکعب است که 5 کیلو بار شستشوی چشمگیر را در یک شستشو نگه می دارد. با استفاده از صفحه کنترل آسان ، بسته به لباسشویی داخل وان ، می توانید بین 6 برنامه شستشو و 3 سطح آب را انتخاب کنید. PORTABL 6

قبل از استفاده ، حتما آداپتور سریع را به یک شیر آب متصل کنید. سپس شیلنگ ورودی را به آداپتور سریع وصل کنید و شیلنگ را به درگاه سمت راست آن تخلیه کنید. با چنین ارتباطاتی ، می توانید از دستشویی خود انتظار انجام عمل بدون دست را داشته باشید.

از ویژگی های دسترسی بار بالا با یک درب شفاف برای استفاده به عنوان یک درب قابل مشاهده است. اگر درب را باز کنید ، در صورت بسته شدن ، ماشین لباسشویی به طور خودکار متوقف می شود و کار را از سر می گیرد. این ویژگی آن را به یک شستشوی ایمن برای کودکان تبدیل می کند. این صفحه نمایش دیجیتال LED زیبا دارد که دارای چراغهایی است که چرخه شستشوی مورد نظر خود را نشان می دهد. دکمه های کنترلی نزدیک به صفحه نمایش هستند. این ماشین لباسشویی یکی از ساده ترین موارد استفاده است.

مزایا:

این یک ماشین لباسشویی کودک محافظ است.

آن را با لوازم جانبی برای بهره برداری فوری فراهم می کند.

دسته و چرخ های داخلی آن حمل و نقل را سهولت می بخشد.

دارای یک درب بالا شفاف برای بازرسی از لباسشویی است.

وان استیل ضدزنگ به اندازه کافی برای یک نفر جادار است.

منفی:

چرخ حمل آن ممکن است در بعضی از طبقه ها حرکت نکند.

این ممکن است برای برخی از کاربران سنگین تر باشد.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق است به اوستا سرویس

درودهای بسیار، در خدمت شما هستیم

گفتگو در واتساپ
Close and go back to page