معرفی بهترین ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی های سال 2020

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

FRIGIDAIRE"

این محبوبترین ترین لوازم خانگی است که ما دیده ایم ،و پاک کننده چشمگیر ظروف است."

FRIGIDAIRE دستگاه  24 اینچی ساخته است  که در ماشین ظرفشویی با دو مدار سیستم تمیز کننده دارا است  … ویژگی اصلیی آن  تمییز کاری سخت تمیز ظروف میباشد. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه نیز پاشنه آشیل آن است. خیلی آرام است ، شما حتی نمی دانید که آیا دستگاه روشن است یا خاموش  و یا دارد  ظروف را شستشو می دهد.

طراحی مینیمال و مدرن

وقتی اولین بار مدل Frigidaire را دیدیم ، مجبور شدیم دو برابر کار روی مطالب و کارایی ان انجام دهیم. این دستگاه دقیقاً شبیه ماشین ظرفشویی 24 اینچی Maytag است - پلاک 10 سال ضمانتی که روی پنل جلوی آن قرار داده شده است ، خری دستگاه های دیگر را ممنوع می کند. Frigidaire یک دسته جیب بزرگ را که تقریباً از عرض صفحه جلوی آن می چرخد ​​ دارد که اسپرت و متمایز می کند. و این در مورد خلاقانه و شیک آن است

تمام کنترل ها و صفحه کلید روی صفحه بالایی می نشینند و در صورت بسته بودن درب ، کاملاً پنهان می شوند. هیچ سیگنال و نوری برای هشدار به ما هنگام کار دستگاه وجود ندارد خیلی بی سر و صدا اجرا می شود ،  برای ما سخت بود که یک اندازه گیری صدا را بدست آوریم. با صدای بلند مطلق ، دستگاه ما 62dB اندازه گیری کرده است که تقریباً مشابه سر و صدای یک مگس است. خبر خوب این است که اگر میانه چرخه کاری را باز کنید ، می توانید با نگه داشتن دکمه شروع به مدت 3 ثانیه دوباره آن را شروع کنید.

ماشین ظرفشویی Frigidaire FGIP2468UD

دن بیکر / روندهای دیجیتال

این ماشین ظرفشویی از جنس استنلس استیل یا استیل سیاه است ، بنابراین با هر نوع طراحی آشپزخانه مدرن یا معاصر مطابقت دارد. اندازه گیری این واحد 33.5 در 24 در 25 اینچ است که استاندارد است. در داخل ، دو قفسه و یک ظرف دستی قابل حمل پیدا خواهید کرد. در حالی که ما از وارد کردن یک قفسه ظروف بالا (که ما عاشق مکانی برای سرپوش ها) هستیم ، از انعطاف پذیری قفسه ها تحت تأثیر قرار گرفتیم. در قفسه پایین ، می توانید انبرها را به سمت پایین فشار دهید تا یک سطح کاملاً صاف ایجاد شود. قفسه ها همچنین قابل تنظیم بالا و پایین برای قرار دادن سینی های بزرگتر یا بزرگتر هستند.

ظروف درخشان بیرون آمدند ، نه قطره باقیمانده یا آهک روی آنها.

صفحه اصلی دستگاه جایی است که همه جادوها اتفاق می افتد. در سمت چپ ، گزینه های چرخه برای Power Plus ، Normal Wash ، Quick Wash ، China Crystal ، Top Rack ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، فقط شستشو و مورد علاقه من را پیدا خواهید کرد. وسط پنل دارای گزینه Start / Cancel و یک تایمر دیجیتالی به همراه گزینه های Delayed ، Clean و Sanitized است.

در کنار دکمه تأخیر و قفل ، در سمت راست پانل گزینه های شستشوی ظرفشویی وجود دارد: فشار شستشو (تمیز کردن ، سوراخ کردن و اسپری) ، Wash Temp (ضدعفونی کردن ، زیاد و نرمال) و خشک (MaxBoost ، Heat و ...). هوا) دستگاه فوق العاده بصری برای کار است - می توانید چرخه ها را با گزینه های شستشو مخلوط کنید و مطابقت دهید. اگر آنها با هم کار نکنند ، به شما اطلاع می دهد.

مدار جدید تمیز کننده

بیش از یک ماه آزمایش انجام دادیم ، بارهای زیادی را در تنظیمات مختلف اجرا کردیم . به طور کلی ، ظروف به طور معمول درخشان بیرون می آمدند. برای قرار دادن ماشین ظرفشویی تست ، بشقاب ها و کاسه هایی را با پنیر ذوب شده ، شربت ، سس کچاپ ، ترب کوهی خامه ای و کره بادام زمینی از روی پرتقال ها خمیر کردیم. فقط برای تفریح ​​، خرده های پرتقال را درون شربت قرار می دهیم و ظروف بیش از دو ساعت در آن می نشینند.

بررسی ماشین ظرفشویی Frigidaire FGIP2468UD

ما آنها را در Frigidaire قرار دادیم و سیکل سریع 33 دقیقه ای Quick Wash را اجرا کردیم و گزینه Surge و Heat dry را کانتخاب کردیم. ظروف درخشان بیرون آمدند ، نه قطره باقیمانده یا آهک روی آنها. یک ظرف بود که کمی پنیر باقی مانده بود ، اما وقتی آن را از ماشین ظرفشویی خارج کردیم ، سریع از صفحه جدا شد. این احتمالاً به لطف سیستم Dual OrbitClean Wash Company است.

هیچ رمز و رازی وجود ندارد که بفهمید همه آن زباله ها ظرف ها کجا میروند. باقیمانده در پایین ماشین ظرفشویی نشست میکند.

اطلاعات گارانتی

ماشین ظرفشویی Frigidaire با یک سال ضمانت محدود ارائه می شود که از تاریخ خرید آغاز می شود.

ماشین ظرفشویی Frigidaire FGIP2468uUD ممکن است شیک ترین مدل مورد نظر ما نباشد ، اما مطمئناً می تواند خوب تمیز کند. با قیمت حدودا 12 میلیون ، این مدل ارزان ترین نیست ، اما بسیار گران قیمت هم نیست. برای کسانی که از قبل آشپزخانه ای با وسایل Frigidaire مجهز کرده اند ، از افزودن این ماشین ظرفشویی به مجموعه محصولات خود ناامید نخواهید شد.

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

برای پول کمتر ، Frigidaire یک انتخاب محکم است. اگر باقیمانده مواد غذایی در پایین دستگاه یک مشکل است ، می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و ماشین ظرفشویی LG QuadWash را بدست آورید . به لطف چهار بازوی اسپری ، به جای فقط دو مورد موجود در ماشین ظرفشویی های دیگر ، این مدل کاملاً مناسب است. لیست گزینه های برتر ماشین ظرفشویی ما را برای خرید در سال 2019 برای گزینه های بیشتر بررسی کنید.

ماشینهای ظرفشویی چقدر عمر میکنند؟

ماشین های ظرفشویی به طور معمول حدود نه سال طول عمر دارند ، اما با نگهداری مناسب ، می توانند تا 13 سال آن را سالم نگه داشت.

آیا باید آن را بخرید؟

گالری ماشین ظرفشویی Frigidaire 24 اینچ با Dual OrbitClean یک انتخاب خوب برای پول کمتر است. اگر به دنبال مدلی هستید که در کمتر از یک ساعت آرام بماند و ظروف را کاملاً تمیز کند ، ناامید نخواهید شد. شما فقط می خواهید روی یک آهنربایی سرمایه گذاری کنید که بتوانید روی پانل جلوی آن قرار دهید که به شما می گوید وقتی دستگاه کار می کند. که این مقرون به صرفه نمیباشد.

خانه هوشمند

بهترین ماشین لباسشویی های سال 2020

تیم خانه هوشمند در Digital Trends تقریباً 10،000 ساعت را صرف آزمایش تجهیزات کرده است. بر اساس این آزمایش و همچنین تحقیقات اضافی ، انتخاب ما برای بهترین ماشین لباسشویی Electrolux EFLS527UIW درب جلو-بار با سیستم شستشوی LuxCare است .

Electrolux EFLS527UIW بسیار کاربر پسند است ، و واقعاً در تمیز کردن لباس ها کار فوق العاده ای انجام می دهد. اما ، اگر می خواهید چیزی بزرگتر ، باهوش تر ، مقرون به صرفه تر یا مقرون به صرفه تر باشد یا شاید فقط چیزی از یک برند متفاوت باشد ، ما انتخاب های شما را برای بهترین لباسشویی با ظرفیت بزرگ ، بهترین درب جلو ، بهترین و درب بار ، بهترین ماشین لباسشویی هوشمند و بهترین ماشین لباسشویی ارزان قیمت.

در یک نگاه

برترین ها: درب جلوی بار Electrolux EFLS527UIW با سیستم شستشوی LuxCare

 بهترین ظرفشویی بزرگ: Kenmore Elite 41072 Washer Front-Load Washer

بهترین درب جلو: سامسونگ FlexWash

بهترین درب بار: Samsung WA50M7450AW

بهترین درب هوشمند: LG WM9000HVA با کارایی بالا و واشنگتن با استفاده از TurboWash

 بهترین ماشین لباسشویی ارزان قیمت: Kenmore 25132 Wasstone Load

برترین ها: درب جلوی بار Electrolux EFLS527UIW با سیستم شستشوی LuxCare

بهترین ماشین های لباسشویی نسخه 1570651193 electrolux efls527uiw

درب برقی Electrolux EFLS527UIW

درب برقی Electrolux EFLS527UIW

با شستشوی سریع 18 دقیقه ای و بخار ایده آل برای از بین بردن لکه های سخت ، این شستشو باعث می شود لباس های شما تازه و تمیز شود.

چرا ما Electroux EFLS527UIW درب جلوی لباسشویی را با سیستم شستشوی LuxCare انتخاب کردیم

ماشین لباسشویی جلوی بخار Electrolux Perfect Steam ممکن است با استفاده از مواد شوینده بزرگ و مواد شوینده سازگار با آن ، کمی متفاوت به نظر برسد ، اما این چیزی است که درون دستگاه وجود دارد که واقعاً آن را خاص می کند. این به طور خاص برای پذیرش غلافهای شوینده به همراه سایر مواد شوینده طراحی شده است.

تنها با 9 چرخه ، لباسشویی 4.3 فوت مکعبی ممکن است کمی از گزینه ها به نظر برسد ، اما شما هنوز هم تنظیمات بخار تمیز و ضد آب بودن را به همراه ویژگی StainTreat برای لکه های سخت دریافت می کنید. StainTreat بر اساس لکه خاصی که انتخاب می کنید ، محیط شستشوی ایده آل را ایجاد می کند.

سیستم شستشوی LuxCare باعث می شود تا دستگاه دارای حسگر بار دقیق ، تنظیم خودکار سطح آب و کنترل دما باشد. و ، تنظیم سریع شستشو فقط 18 دقیقه طول می کشد. مانند سایر دستگاه های الکترولوکس ، یک درب واشر قابل برگشت نیز دارد و برای زندگی در طبقه دوم شما به اندازه کافی ساکت است.

 بهترین ظرفشویی بزرگ: Kenmore Elite 41072 Washer Front-Load Washer

لباسشویی جلوی بخار Electrolux Perfect Steam EFLS617SIW

Kenmore Elite 41072

Kenmore Elite 41072

اگر یک لباسشویی بزرگ را دوست دارید ، از Kenmore 41072 قدردانی خواهید کرد.

با استفاده از Kenmore Elite 41072 ، می توانید لباس های شسته شده زیادی را انجام داده و سریع آن را انجام دهید. ظرفیت بزرگ 5.2 فوت مکعب آن قادر است 16 پوند معادل 8 کیلو لباسشویی را خفه کند ، اگرچه اگر فقط نصف آن را ببندید ، می توانید انتظار داشته باشید که در 15 دقیقه با اکسپرس شستشو تمیز خوبی داشته باشید ، همچنین باید بتواند تمیز کننده شما باشد صندلی های راحتی ، شما را در سفر به لباسشویی صرفه جویی می کند. برای لکه ها و خاک های جدی ، گزینه SteamTreat و یک تنظیم Sanitize وجود دارد که مطابق با استانداردهای NSF است و 99.9 درصد باکتری ها را از بین می برد.

شماره گیری با تمام چرخه ها براق به نظر می رسد ، و خود 14 گزینه ساده است: شما می دانید با نام هایی مثل ناهموار ، لباس تمرین و سفیدترین سفیدها چه می کنید. و در حالی که بسیاری از چرخه ها ممکن است بیش از حد به نظر برسد ، همه آنها باید در وقت شما صرفه جویی کنند. به عنوان مثال ، پوشیدن بچه ها مخصوص لکه های تنظیم شده است ، بلکه با یک شستشوی اضافی نیز انجام می شود تا مواد شوینده از پوست حساس جلوگیری کنند.

این بزرگترین دستشویی نیست که ما دیده ایم. واشرهای جدید با ظرفیت مگا می توانند به اندازه 5/7 فوت مکعب فضای ایجاد کرده و بیش از 20 پوند معادل 10 کیلو لباس را در یک زمان بشویند. هنگامی که از ویژگی ها ، اندازه و عملکرد آن صحبت می شود ، این Kenmore هنوز غارنشین است و کیفیت تمیز کردن آن مطابقت دارد.

بهترین لباسشویی جلو: سامسونگ FlexWash

لباسشویی سامسونگ Flexwas

لباسشویی سامسونگ Flexwash

با استفاده از این لباسشویی می توانید مقدار زیادی یا کمی بشویید.

1،550 دلار قیمت جهانی  بهترین خرید

چرا ما Samsung FlexWash را برداشتیم

ما تابستان امسال امكان آزمایش داخلی FlexWash سامسونگ را برای چند هفته داشتیم و - حقیقت را می گویند - این مدل به كلی ما كمك می كرد تا پول خود را بدست آورد. در کل ، FlexWash دارای شش فوت مکعب فضای شستشو است (محفظه بار جلو دارای پنج فوت مکعب و محفظه بالای کوچکتر شامل یک پا مکعب در داخل است). این راه اندازی مؤلفه دوگانه به شما امکان می دهد همزمان دو بار جداگانه را بشویید.

این بدان معناست که مدتها گذشته - حداقل در تئوری - روزهای تنبل کردن رنگ ها ، سفیده ها و تاریکی های شما برای صرفه جویی در وقت ، در یک شستشوی سرد واحد است. به طور مشابه ، هرچند کوچکتر از ماشین لباسشویی مناسب ، به شما امکان می دهد بارهای کوچک روزانه را تمیز کرده و دلهره آور روزانه لباس های شسته شده هفتگی را به حداقل برسانید. همچنین می توانید از طریق برنامه زوجی سامسونگ برای نظارت بر چرخه ها ، زمان باقی مانده و سایر داده ها ، با واشر خود ارتباط برقرار کنید ، به این معنی که هرگز مجبور نیستید بار دیگر La-Z-Boy خود را به نام لباسشویی دوباره ترک کنید.

ایستگاه از پیش تنظیم شده بخار برای از بین بردن لکه ها بدون پیش فرض ، نمایشگر کامل لمسی ، خواندن LED تمیز "یخی آبی" و چراغ های داخل لباسشویی ، لمس های طراحی قابل توجه و اندیشمندی هستند. با این وجود ، FlexWash بدون نقص آن نیست - تنها مورد واقعی ما در مورد FlexWash بخش عمده ای از واحد است. این شستشو با ارتفاع پایه 47 اینچ تقریباً به اندازه کافی بلند است تا بتواند میزبان انواع سکوی غلتکی بدون چاپگر بالغ سوار شود . گفته می شود ، کسانی که یک اتاق رختشویی در حال حاضر کاملاً شسته شده دارند باید از این ظلم اجتناب کنند ، با این حال ، افرادی که به دنبال چاقوی ارتش سوئیسی ارتش سوئیس هستند ، بیشتر از این زیبایی جانوران خوشحال خواهند شد.

بهترین لباسشویی بار: Samsung WA50M7450AW

بهترین ماشین لباسشویی samsung wa50m7450aw

لباسشوبب بالا راندمان سامسونگ WA50M7450AW

لباسشویی بالا راندمان سامسونگ WA50M7450AW

این شستشوی بار بالا سامسونگ به اندازه کافی بزرگ برای خانواده است ، اما عملی و مقرون به صرفه است.

809 دلار قیمت جهانی

چرا سامسونگ WA50M7450AW را انتخاب کردیم:

این دستگاه پر بار ، HE توسط سامسونگ از ارزش بالایی برخوردار است. لباسشویی با 5.0 فوت مکعب ، به اندازه کافی بزرگ برای یک خانواده است. یا اگر یک خانواده کوچکتر هستید ، می توانید از اندازه بزرگ به نفع خود استفاده کنید و لباس های شسته شده را نیز کمتر انجام دهید. با استفاده از فن آوری VRT Plus ، لباسشویی شما بی سر و صدا کار می کند و دیگر نیازی به شنیدن صدای صدای دستگاه در هنگام تلاش برای استراحت پس از یک روز سخت ندارید. با 11 چرخه شستشو از پیش تعیین شده و هفت گزینه سفارشی سازی برای مواردی مانند دما و سرعت کامل ، می توانید تقریباً هر نوع لباس را در این ماشین لباسشویی (خوب ، تقریبا) بشویید.

از آنجا که این مدل در انتهای مقرون به صرفه تر از طیف قیمت قرار دارد ، از ویژگی هایی مانند چرخه ضد عفونی یا آلرژی برخوردار نخواهید شد ، و به Wi-Fi وصل نمی شود. با این حال ، شما باید همه چیز مورد نیاز خود را با این لباسشویی سامسونگ HE داشته باشید. حتی برای تمیز نگه داشتن طبل استیل ضد زنگ حتی از ویژگی خود تمیز نیز برخوردار است.

بهترین لباسشوییهوشمند: LG WM9000HVA با کارایی بالا و واشنگتن با استفاده از TurboWash

لباسشویی  با کارایی بالا LG WM9000HVA با TurboWash

لباسشویی با کارایی بالا LG WM9000HVA با TurboWash

ماشین لباسشویی هوشمندی غنی از ویژگی های سازگار با الکسا و دستیار Google.

1619 دلار از ABT ELECTRONICS

چرا ما LG WM9000HVA با بهره وری بالا لامپ لباسشویی هوشمند با TurboWash را انتخاب کردیم

این لباسشویی ال جی دارای ظرفیت 5.2 فوت مکعب است ، بنابراین لازم نیست بیش از حد در مورد اضافه بار آن با لباس یا پتو نگران باشید. این برنامه دارای 14 برنامه مختلف از جمله برنامه شستشوی سرعتی ، ضد عفونی کننده و برنامه تمیز کردن وان است. TurboWash در مبارزه با لکه ها موثر است ، و چرخه ضد عفونی و آلرژن برای کشتن ickies غیب وجود دارد.

این لباسشویی فقط به خاطر هوشمند بودن نیست. برنامه LG SmartThinQ لباسشویی می تواند به شما در تشخیص و برطرف کردن مشکلات مربوط به لباسشویی قبل از اینکه یک فرد تعمیر در خانه شما کمک کند ، کمک کند. همچنین می توانید چرخه ای را انتخاب کرده ، ماشین لباسشویی خود را شروع یا متوقف کرده و در مورد زمان انجام کار شستشو اعلان هایی دریافت کنید. با الکسا و Google Assistant نیز سازگار است.

همچنین با LG SideKick Pedestal Washer سازگار است ، بنابراین اگر می خواهید آن افزودنی را انتخاب کنید ، می توانید دو بار را همزمان انجام دهید. دیگر نیازی به صبر کردن برای شستن لباس ورزشی کثیف فرزندتان یا بار کمی از لباس های تیره نیست.

لباسشویی بهترین ماشین لباسشویی ارزان قیمت: Kenmore 25132 Wasstone Load

kenmore-25132-محصول

کنمر 25132

کنمر 25132

این لباسشویی Kenmore گزینه ای اساسی ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کسانی است که به داشتن یک تن زنگ و سوت اهمیت نمی دهند.

550 دلار  قیمت جهانی

500 دلار اقیمت جهانی

 ماشین لباسشویی Kenmore 2513  را انتخاب کردیم

اگر یک مورد وجود دارد که بسیاری از لودرهای برتر را جذاب می کند ، قیمت آنهاست و Kenmore 25132 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که بسیاری از ویژگی های اضافی موجود در دستگاه های دارای بار جلو را پیدا نخواهید کرد ، این دستگاه هنوز چرخه و درجه حرارت متنوعی را برای انتخاب خود دارد و دارای یک فضای بزرگ 4.3 فوت مکعب است - به اندازه کافی 19 حوله یک بار ، با توجه به Kenmore. حتی یک چرخه بزرگ / ملافه برای رعایت آن فضا وجود دارد.

فاقد گزینه بخار تمیز و عمیق موجود در واشرهای گران قیمت است ، اما تقویت لکه با تمیز کردن لباس ها اجازه می دهد تا لباس مدتی طولانی تر شود. داشتن این داخلی به معنای آن است که شما نیازی به پیش نمایش لکه های بسیاری ندارید. برای بارهای کوچکتر شما به ASAP تمیز نیاز دارید ، یک چرخه اکسپرس وجود دارد که حدود 45 دقیقه طول خواهد کشید.

کنترل پنل از دستگیره ها بر روی دکمه ها استفاده می کند ، و موارد بسیار کمی وجود دارد: یکی برای روشن یا خاموش کردن تقویت لکه ، یکی شامل نرم کننده پارچه یا نبود ، یکی برای تنظیم درجه حرارت ، دیگری اضافه کردن یک شستشوی اضافی و اصلی برای چرخه ها همه این موارد باعث می شود که گشت و گذار در گزینه ها نسبتاً شهودی باشد و احتمالاً فشار کمتری در میان رابط درهم ریخته ، فراموش نخواهید کرد.

این مدل Kenmore از آب بیشتری نسبت به همتایان خود در جلو استفاده می کند ، اما ویژگی های بسیاری را برای قیمت خود ارائه می دهد.

نکات تحقیق و خرید

چگونه می توانم بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنم؟

بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟

چگونه یک ماشین لباسشویی بار جلو در مقایسه با بالاترین بار کار می کند؟

کدام یک بهترین است: ماشین لباسشویی با بار جلو یا بار بالا؟

چه ویژگی هایی را باید در ماشین لباسشویی جستجو کنم؟

ماشین لباسشویی هوشمند چه کاری انجام می دهد؟

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنم؟

آیا می توان از مواد شوینده معمولی در واشر HE استفاده کرد؟

آیا می توانم از مواد شوینده HE در واشر معمولی استفاده کنم؟

ماشین لباسشویی چه مدت طول می کشد؟

چگونه می دانم ماشین لباسشویی من نیاز به تعویض دارد؟

آیا الان باید ماشین لباسشویی بخرم یا صبر کنم؟

ماشین لباسشویی دیجیتال Trends چگونه آزمایش می کند؟

چگونه می توانم بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنم؟

هنگام خرید ماشین لباسشویی عوامل مختلفی وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید. علاوه بر توجه به ترجیحات ، بودجه و اطمینان از اینکه ماشین شما متناسب با اتاق لباسشویی شماست ، می خواهید به اندازه خانه و خصوصیات هر فرد (و لباس آنها) هم فکر کنید. آیا شما نوجوانانی با مد روز دارید؟ آیا خانواده شما شامل افراد تجار است که باید از لباس حرفه ای مراقبت کنند؟ یا ، شاید شما با افرادی زندگی می کنید که به طور معمول فقط نیاز به شستن عرق ، شلوار جین و تی شرت دارند؟ اگر یک خانه بزرگ دارید و افراد در خانه شما انواع مختلفی از لباس دارند ، ممکن است به یک واشر بالاتر با گزینه های مختلف مراقبت و چرخه نیاز داشته باشید. اگر بچه دارید ، ممکن است به دستگاهی احتیاج داشته باشید که جانوران در جنگ لکه ها باشند. از سوی دیگر،

بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟

طبق اطلاعات داده های Consumer Reports ، LG یکی از معتبرترین مارک های ماشین لباسشویی جلویی و HE است . برندهایی مانند Maytag ، Kenmore ، Electrolux ، سامسونگ ، Whirlpool و GE نیز از نظر قابلیت اطمینان امتیاز بالایی کسب می کنند.

چگونه یک ماشین لباسشویی بار جلو در مقایسه با بالاترین بار کار می کند؟

یک واشر بار جلو یک درام از استیل ضد زنگ را با مقدار کمی آب (به سطح زیر درب باز شده) پر می کند. سپس درام می چرخد و لباسشویی ها در ون ها گرفتار می شوند و به بالای دستگاه می روند و به پایین باز می گردند.

یک ماشین لباسشویی بار معمولاً دارای طبل سرامیکی است و آب بیشتری از آن پر می شود. یک همزن برای تمیز کردن لباس ، لباس های اطراف درام را جابجا می کند.

کدام یک بهترین است: ماشین لباسشویی با بار جلو یا ماشین لباسشویی با بار بالا؟

بستگی دارد مزایا و اشکالاتی برای هر دو نوع وجود دارد . یک واشر بار جلو از آب کمتری استفاده می کند و به سمت پارچه ها ملایم تر است. با این حال ، لودرهای جلو می توانند گرانتر از همتایان بار بالا باشند و یک لودر جلو نیز نیاز به خم شدن بیشتر دارد.

چه ویژگی هایی را باید در ماشین لباسشویی جستجو کنم؟

یک اشتباه بزرگ که برخی از افراد هنگام انتخاب ماشین لباسشویی مرتکب می شوند ، انتخاب یک ماشین ارزان قیمت و به خطر انداختن ویژگی هایی است که زندگی آنها را آسان تر می کند. قابلیت اطمینان ، ارزش و سازگاری حائز اهمیت است. اما ، این نیز مهم است که شما یک دستشویی خریداری نکنید که باعث شود شما حتی در روز از لباسشویی متنفر شوید ، زیرا آن کاری را که برای آن لازم دارید انجام نمی دهد. اگر نیاز به شستن لباس کودک خود به طور جداگانه از لباس خود دارید ، پول اضافی ماشین لباسشویی دوتایی را بیرون بیاورید. اگر به دستگاه بزرگ احتیاج دارید ، مبلغ اضافی را برای شستشوی ظرفیت بیشتر بپردازید. خوشحال خواهید شد که روز لباسشویی آمدید.

ماشین لباسشویی هوشمند چه کاری انجام می دهد؟

ماشین های شستشوی هوشمند از طریق WiFi به شبکه خانگی هوشمند شما متصل می شوند ، بنابراین می توانید دستگاه را از راه دور کار کنید ، دستگاه را کنترل کنید و به روزرسانی های وضعیت و پیام های مربوط به نگهداری و رفاه واشر خود را دریافت کنید.

چگونه ماشین لباسشویی خود را تمیز کنم؟

بین هر چرخه ، درب را باز کنید و بگذارید واشر شما خشک شود. این به جلوگیری از ایجاد کپک در دستگاه شما کمک می کند. همچنین می توانید یک چرخه سرکه را از طریق واشر خالی خود اجرا کنید ، محصولات تمیز کردن ماشین لباسشویی مانند دستمال مرطوب یا قرص را خریداری کرده و یک چرخه تمیز را اجرا کنید. درباره نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی در اینجا بیشتر بدانید .

آیا می توان از مواد شوینده معمولی در لباسشویی HE استفاده کرد؟

خیر استفاده از مواد شوینده معمولی بدون HE در دستگاه HE توصیه نمی شود.

آیا می توانم از مواد شوینده HE در لباسشویی معمولی استفاده کنم؟

آره. مواد شوینده HE برای ماشین هایی طراحی شده است که از انرژی و آب کمتری استفاده می کنند ، اما می توانید مواد شوینده را در دستگاه معمولی به شرط خواندن دستورالعمل ها برای تعیین مقدار صحیح برای اندازه بار خود انجام دهید.

ماشین لباسشویی چه مدت طول عمر  دارد؟

شما باید انتظار داشته باشید که ماشین لباسشویی شما حداقل 8 تا 12 سال طول بکشد به شرط آنکه به درستی آن را حفظ کنید.

چگونه می دانم ماشین لباسشویی من نیاز به تعویض دارد؟

اگر ماشین لباسشویی شما روشی را که می خواهید انجام ندهید ، اگر دستگاه شما زندگی خود را سخت تر می کند (به جای آسان تر) ، اگر نشت کند ، یا اگر از انرژی یا آب زیادی استفاده می کند ، اینها دلایل خوبی برای جایگزینی است واشر شما

آیا الان باید ماشین لباسشویی بخرم یا صبر کنم؟

بسیاری از مردم فکر می کنند بهترین زمان برای خرید وزمانی است که چرخه میانی آنها فوت می کند. اما اگر هشدار پیشرفته ای دارید ، صبر کردن می تواند مفید باشد. بسیاری از تولید کنندگان محصولات جدید را در ماه سپتامبر یا اکتبر اوایل مهرماه شروع می کنند ، به این معنی که خرده فروشان می خواهند فضای موجودی جدید را فراهم کنند.

ماشین لباسشویی دیجیتال Trends چگونه آزمایش می کند؟

لباسشویی خرید بزرگی برای هرکسی هستند و انجام تحقیقات قبل از خرید لوازم جدید مهم است. اگر بررسی های ما را خوانده اید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه به نتیجه گیری می رسیم. ما دوست داریم هر دو معیار و معیارهای کمتری مانند طراحی را در نظر بگیریم. از آنجا که لباسشویی ههایی ما برای استفاده از کل دفتر Digital Trends باز است ، ما هنگام بررسی مواردی از قبیل سهولت در استفاده ، بازخورد زیادی از کارمندان خود می خواهیم. این بدان معنی است که ما بیش از فقط یک یا دو نظر شخصی را در نظر می گیریم ، همچنین این بدان معناست که لباسشویی ها تا زمانی که با آنها انجام می دهیم ، از چرخه نسبتاً کمی عبور می کنند. در اینجا روشهای تست ما را  کمی عمیق تر توضیح می دهیم .

کلیه حقوق محفوظ و متعلق است به اوستا سرویس

درودهای بسیار، در خدمت شما هستیم

گفتگو در واتساپ
Close and go back to page