بهترین تلویزیون های سال 2020

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهترین تلویزیون های سال 2020

آیا در جستجوی یک تلویزیون براق و جدید 4K هستید؟ سونی استاد سری A9G بهترین در کسب و کار است. صفحه OLED خارق العاده است ، همانند نرم افزاری که آن را هدایت می کند. به همین ترتیب ، ما در بررسی کامل ما به آن پنج از پنج ستاره اعطا کردیم ، که در آن ما آن را بهترین تلویزیون 4K نامگذاری کردیم که تا به امروز از بررسی آن لذت برده ایم. هرچند که همه جانبه و خارق العاده است ، اما ارزان نمی آید - در واقع - دور از آن ، بنابراین ممکن است انتخاب مناسبی برای همه نباشد.

اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر هستید ، TCL 6-Series می تواند مناسب تر باشد. وفادار به یک تولید کننده دیگر؟ LG C9 یا Samsung Q9FN را در نظر بگیرید . واقعیت موضوع این است که هر تلویزیون در این لیست چیزهای خاصی برای ارائه دارد ، بنابراین از طریق صفحه cultiv زیر کشت ما حرکت کنید تا تلویزیون رویاهای خود را ملاقات کنید.

بهترین تلویزیون ها با یک نگاه

بهترین تلویزیون: سری مستر A9G سونی

بهترین تلویزیون با بودجه: سریال TCL 6

بهترین تلویزیون برای بازی: LG C9

بهترین تلویزیون برای ورزش: Samsung Q70R

بهترین تلویزیون: سری مستر A9G سونی

sony 8k ces 2019 a9g in situ wall Mount 1

چرا باید این را بخرید؟ مناسبتر و بهتر از این نمی شوند.

سری Master A9 A سونی

سری Master A9 A سونی

سونی Master A9G ارزان قیمت نیست ، اما ارزش آن در هر ریالی است که میپردازید

چه کسی برای این کار است: هرکسی که توانایی آن را داشته باشد.

چرا تلویزیون مستر سری A9G 4K تلویزیون سونی را انتخاب کردیم:

ما نمی توانیم در Sony Master Series A9G مشکلی پیدا کنیم. این یک نفس هوای تازه در یک بازار رقابتی تلویزیون است. با این وجود سونی پیشرفت چشمگیری را با این تلویزیون دوباره اختراع نکرد: این یک پیشرفت جزئی برای سری Master A9 A Sony است. اما این چیز بدی نیست. A9G هنوز هم یکی از بهترین تلویزیونهای 4K است که ما تاکنون به آن خیره شده ایم ، بنابراین هر گونه اصلاح فقط می تواند آن را به کمال نزدیک کند - و این دقیقاً همان اتفاقی است که با A9G افتاد.

Master Series A9G نه تنها از بهترین صفحه نمایش 4K Ultra HD OLED بهره می برد که ما تا به حال از دیدن آن لذت برده ایم ، بلکه با یک رویکرد خلاقانه به صدا نیز خالی از سکنه است که قسمتی از این موارد خارق العاده است ک آن را Acoustic Surface می نامند و با ارسال امواج صوتی از طریق خود نمایشگر کار می کند. این امر جلوه بی نظیری را ایجاد می کند که در آن صداها و جلوه های صوتی بهتر مکانشان را روی صفحه (چپ ، راست یا مرکز) مطابقت می دهد.

"Caleb Denison" ما ، سونی A9G ، دارای بهترین کیفیت تصویر است که می توانید امسال ان را خریداری کنید . " این ادعا را در نظر بگیرید که A9G بهترین تجربه تجربه تماشای سونی را برای شما فراهم می کند ، با پردازش تصویری باورنکردنی سونی و تحویل بی عیب و نقص HDR ، آن را جلوتر از رقابت شدید قرار می دهد.

پردازنده تصویربرداری   X1 Ultimateپرچمدارسونی کار فوق العاده ای برای تبدیل محتوای استاندارد HD و Full HD به وضوح 4K Ultra HD انجام می دهد. این تنها یکی از ویژگی هایی است که باعث می شود این تلویزیون برای فیلم های با وضوح تصویر مطلق باشد. به عنوان مثال ، یک کلاسیک مانند The Great Escape را آتش بزنید و احساس می کنید واقعاً در مکان خود هستید و تماشای انفجار استیو مک کوئین را در یک شهر اروپایی در Trophy Trium Tr6 خود مشاهده می کنید. هرچند که این موضوع فقط در مورد قدیمی ها صدق نمی کند - این پردازنده می تواند هر فیلمی را نشان دهد یا از وضوح تصویر جدید یا قدیمی استفاده کند.

Android TV نمایش را اجرا می کند ، و امکان دسترسی سریع به تعداد بیشماری از خدمات درخواستی و پخش مستقیم مانند Amazon Prime Video و Netflix را فراهم می کند. همچنین در دستیار Google Assistant قرار دارد ، که می تواند برای کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های متصل هوشمند و همچنین Google Chromecast که گزینه ای برای ریختن محتوا از رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به طور مستقیم به تلویزیون را ارائه می دهد - خیر. کابل های مورد نیاز برای همه چیزهایی که تماشا می کنید

 بررسی سری A9G سونی ما را بخوانید

بهترین تلویزیون با بودجه: سریال TCL 6

TCL سری 6 تلویزیون Roku

چرا باید این را بخرید؟ این صفحه نمایش خارق العاده 4K دارد و می تواند به مجموعه بی پایان مطالب درخواستی Roku برسد.

TCL 65R617

TCL 65R617

تلویزیون TCL 65 اینچی 6 سری شیش Roku تلویزیون تصویری باورنکردنی و یک سیستم عامل درخشان Roku را برای بسته بندی بودجه کم در اختیار شما قرار می دهد.

فقط10میلیون تومان

749 دلار از BRANDSMART US

چرا تلویزیون 65 اینچی TCL 6-سری 4K تلویزیون را انتخاب کردیم؟

TCL ممکن است مارکی نباشد که بلافاصله وقتی به تلویزیون های عالی فکر می کنید به ذهن بیاید ، اما در این مرحله واقعاً باید باشد. شهرت ان کم است ولی بنظر آتش زیر خاکستر است چون بسرعت در حال پیشرفت است ، و اکنون در حال تولید تلویزیون های مقرون به صرفه ای است که با ال جی و سامسونگ رقیب است ، به خصوص هنگامی که شما از ارزش برخوردار هستید. یکی از دلایل عمده موفقیت TCL؟ همکاری طولانی مدت با Roku که می بیند سیستم عامل Roku در تمام تلویزیون های خود از قبل بارگیری شده است.

 این تلویزیون همراه با سیستم عامل فوق الذکر Roku است ، دارای یک صفحه نمایش واضح و روشن 4K Ultra HD و HDR با فرمت چند منظوره است. نتیجه یک تلویزیون است که رنگ دقیق ، جزئیات خیره کننده و کنتراست فوق العاده را به نمایش می گذارد - صرف نظر از اینکه شما به صورت بومی یا با کیفیت بالا 4K Ultra HD تماشا می کنید.

شما نرم افزاری هوشمندتر و مناسبتر نسبت به Roku OS پیدا نخواهید کرد. این خانه بزرگترین مجموعه مطالب زنده و درخواستی است که ما تاکنون مشاهده کرده ایم ، مواد را از مخلوط به ظاهر بی پایان منابع اصلی و طاقچه ها ، مانند Amazon Prime Video ، Crunchyroll ، DirectTV ، Disney + ، Hulu ، Netflix، Rakuten بیرون می کشد. تلویزیون و تلویزیون Sling .

TCL 6-Series همچنین با قابلیت کنترل صدای Roku دکور شده است. گزینه ای برای جستجوی وب یا کنترل وسایل مرتبط با هوشمند وجود ندارد ، اما تمام دستوراتی را که به حساب می آیند ، بسته بندی نمی کند. می توانید از آن بخواهید که سطح صدا ، منابع مبادله را تنظیم کند ، و یک فیلم خاص را جستجو کند یا در تمام سرویسهای محتوایی که به آنها پیوند داده اید نشان داده شود. چه چیز دیگری میشود خواست؟؟؟

بهترین تلویزیون برای بازی: LG C9

چرا  این  تلویزیون را باید بخرید:  این یک صفحه نمایش OLED ارزان تر از Sony Master Series A9G است ، دارای صفحه نمایش 120 هرتز است و از ویژگی های بازی مانند Freesync و G-Sync پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی C9 OLED

تلویزیون ال جی C9 OLED

ارزان نیست ، اما ارزانترین قیمت OLED است.

چه کسی برای این کار است : کسانی که به دنبال بالا بردن گیم پلی خود به سطح بعدی هستند.

چرا LG C9 را انتخاب کردیم؟

بیایید با صفحه OLED شروع کنیم. ترکیب رنگهای واضح ، برجسته های طیفی و سطح سیاه مانند ابسیدین اطمینان حاصل می کند که در مورد کیفیت تصویر همه جانبه ، تنها از سری Master Master A9G در رده دوم است. با بسیاری از آخرین استانداردهای HDR - از جمله Dolby Vision ، Hybrid Log-Gamma، و HDR10 - و پردازنده Alpha 9 ال جی ، که محتوای HD و Full HD را در وضوح چشمگیر 4K Ultra HD بالا می برد ، اطمینان حاصل کنید و شما دارای 4K امتیازات برتر هستید. تلویزیون.

اما چه چیزی آن را به عنوان یک انتخاب مستقل برای بازی انتخاب می کند؟ خوب ، گذشته از پاسخ سریع رعد و برق از صفحه نمایش 120Hz ، C9 اخیراً یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت کرده است که آن را با Freesync و G-Sync مسلح کرده است . این دو شکل Adaptive Refresh Technology (ART) هستند که هدف از آن هموار کردن گیم پلی ، کاهش تاخیر ورودی و جلوگیری از پارگی صفحه است. همه اینها را در کنار هم قرار دهید ، سطح سیاه عالی و کنتراست چشمگیر را که با صفحه نمایش OLED به وجود می آید پرتاب کنید ، و ما یک قهرمان واضح داریم.

وقتی سرانجام کنترلر را کنار گذاشتید ، نرم افزار فوق العاده هوشمند webOS ال جی راهی مناسب برای باز کردن صدا است. آن را با تمام سرویس های پیشرو جریان مانند Amazon Prime Video ، Netflix ، Hulu و دیگران خالی می کند و تمام مطالب را با کلیک روی یک دکمه یا سخنان ساده یک فرمان صوتی در دسترس است. درست است - C9 برای ردیابی محتوا یک دستیار مجازی (یا بهتر بگوییم دو مورد از آنها) دارد.

بهترین تلویزیون برای ورزش: Samsung Q70R

بهترین تصاویر q70 تصاویر شیوه زندگی

چرا باید این تلویزیون را بخرید : این یک صفحه نمایش QLED روشن و زیبا است که باعث خرابی بانک نمی شود.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q70R QLED Smart 4K UHD TV

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ Q70R QLED Smart 4K UHD TV

تلویزیون مستر سری A9G 4K سونی بهترین تلویزیون OLED است که ما تا به حال دیده ایم و حرفی ندارد

 گزینه مد نظر برای کسانی که می خواهند در برنامه روی صفحه غوطه ور شوند.

چرا سامسونگ Q70R را انتخاب کردیم:

سامسونگ Q70R با داشتن یک درجه نوسازی و ویژگی های نرم افزاری 120 هرتزی برای کاهش تاری حرکت و بهینه سازی کوچکترین جزئیات (به عنوان مثال شبنم پرواز کردن به فوتبال) و یک قیمت قابل دسترسی ، سامسونگ تلویزیون کاملی است که می تواند همه ورزش های مورد علاقه خود را بدست آورد. عمل. این یکی از بهترین در کلاس های خود است ، و صفحه QLED با پتانسیل روشنایی بالاتری که دارد ، صحنه هایی از زندگی را به همراه دارد که با نور طبیعی مثل بیس بال ، فوتبال و فوتبال به راحتی پر می شود.

لازم نیست یک جعبه تنظیم بالا یا یک استیک را وصل کنید تا جدیدترین نسخه ورزشی ورزشی را ببینید. همه چیز از آخرین Grand Prix فرمول 1 گرفته تا سوپر باول از طریق برنامه های استریم قابل دسترسی است که می توانید از طریق فروشگاه App سامسونگ بارگیری کنید. از جمله خدمات پشتیبانی می توان به مراکز اختصاصی MLB ، NBA و NHL و همچنین درگاههای ورزشی مانند ESPN و FuboTV اشاره کرد .

ما نمی خواهیم وقت خود را با تمام دلایل دیگری که Samsung Q70R سامسونگ بسیار خارق العاده است ، تلف کنیم. درعوض ، ما به آنچه که آن را به عنوان همراهی ایده آل برای ورزش تبدیل می کند ، تمرکز خواهیم کرد: ما به دنبال رنگ های دقیق ، کنتراست درخشان و جزئیات خارق العاده هستیم - همه در یک بسته باریک پیچیده شده اند که باعث شکستن بانک نمی شود. QLED بودن ، هر گونه نگرانی در مورد سوزاندن آن است که ممکن است در صورت داشتن یک آرم استاتیک روی صفحه بر روی صفحه نمایش ، ساعتها به فراموشی سپرده شود ، و این یک تلویزیون عالی برای بازی ها محسوب می شود ، و همچنین با فیلم ، sitcom ها نیز کار خواهد کرد. ، و تقریباً هر چیز دیگری که می خواهید درخشان تماشا کنید.

چه اندازه تلویزیون 4K باید خریداری کنم؟

بهترین تلویزیون Roku چیست؟

upscaling تلویزیون 4K چقدر خوب کار می کند؟

اگر برای یک اتاق روشن به تلویزیون 4K احتیاج داشته باشم چطور؟

آیا تلویزیون های 4K بودجه ای خوب هستند؟

آیا تلویزیون 4K می تواند به خوبی مانیتور کامپیوتر کار کند؟

آیا تلویزیونهای 4K معمولاً دارای الکسا ، دستیار گوگل یا سیری هستند؟

آیا تلویزیونهای 4K مشکلی با سوختن ندارند؟

چه اندازه تلویزیون 4K باید خریداری کنم؟

پاسخ آن به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله ترجیحات سبکی شما ، اندازه اتاق و فاصله شما تا کجا می نشینید. نگاهی به راهنمای ما برای انتخاب اندازه مناسب برای شما بیندازید .

بهترین تلویزیون Roku چیست؟

بهترین تلویزیون Roku سری TCL 6 است .

upscaling تلویزیون 4K چقدر خوب کار می کند؟

این به تلویزیون بستگی دارد اما به عنوان یک قاعده کلی: هرچه تلویزیون (و گرانتر) تلویزیون باشد ، پایداری بهتر خواهد بود.

اگر برای یک اتاق روشن به تلویزیون 4K احتیاج داشته باشم چطور؟

به تلویزیون OLED یا QLED مانند LG C9 65 اینچی و سامسونگ Q9FN احتیاج دارید.

آیا تلویزیون های 4K بودجه ای خوب هستند؟

تقریباً تمام تلویزیون های جدید 4K هستند ، بنابراین گزینه های خارق العاده ای برای انتخاب در انتهای پایین تر از مقیاس قیمت گذاری وجود دارد. انتظار نداشته باشید که یک تلویزیون LED استاندارد با OLED رقیب باشد - بر این اساس انتظارات خود را تنظیم کنید.

آیا تلویزیون 4K می تواند به خوبی مانیتور کامپیوتر کار کند؟

بله ، تا زمانی که رایانه شما دارای خروجی HDMI باشد. آداپتورها را می توان برای انواع دیگر خروجی استفاده کرد اما اغلب به موازات صدا عبور نمی کند.

آیا تلویزیونهای 4K معمولاً دارای الکسا ، دستیار گوگل یا سیری هستند؟

بیشتر تلویزیونهای مدرن را می توان با Amazon Alexa و دستیار Google از طریق Amazon Echo ، Fire TV یا Google Home جفت کرد . بعضی از تلویزیونها حتی آنها را ساخته اند که نیاز به گیرنده را از بین می برد.

در حال حاضر ، هیچ تلویزیونی وجود ندارد که دارای Siri باشد. آنهایی که از AirPlay 2 و HomeKit پشتیبانی می کنند ، با این وجود می توانند با استفاده از Siri بر روی دستگاه iOS مانند iPad ، iPhone یا iPod و همچنین مک کنترل شوند.

آیا تلویزیونهای 4K مشکلی با سوختن ندارند؟

تلویزیونهای OLED تنها نوع تلویزیونهای 4K هستند که احتمال آسیب دیدن در اثر سوختگی را دارند ، هر چند بسیار غیر معمول است. این چیزی نیست که مصرف کنندگان عادی نگران آن باشند.

نحوه تست تلویزیونهای 4K

ما هر سال مدل را با آوردن تلویزیون های برتر از هر یک از مارک های اصلی از جمله سامسونگ ، سونی ، ال جی و دیگران شروع می کنیم. این تلویزیون های پریمیوم به تعیین بالاترین استاندارد سال کمک می کنند ، انتظارات مربوط به هر مدل را در زیر خود دارند و زمینه را در بین رقبا فراهم می کنند.

ما با تنظیم هر تلویزیون در یک اتاق کاملاً تاریک و تنظیم تنظیمات تصویر آن با استفاده از ابزارها و روش هایی که به راحتی در دسترس مصرف کنندگان است آزمایش می کنیم - دقیقاً مثل شما ممکن است در خانه انجام دهید. از آنجا ، ما از یک سری الگوی تست و محتوای آشنا ، از سرویس های پخش تا Ultra HD Blu-ray گرفته تا تلویزیون خارج از هوا (OTA) استفاده می کنیم تا در مورد ویژگی های عملکرد هر تلویزیون از جمله تولید رنگ ، وضوح حرکت ، سطح سیاه استفاده کنیم. ، تأثیر نور پس زمینه ، روشنایی ، کیفیت HDR و وضوح جزئیات.

هنگامی که کیفیت تصویر تلویزیون را تجزیه و تحلیل کردیم ، به سمت عناصری که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد ، حرکت می کنیم ، از جمله رابط تلویزیون هوشمند هر مجموعه ، رابط تنظیمات کاربر ، کنترل از راه دور ، تشخیص و کنترل دستگاه های خارجی و سایر لمس های اساسی.

در صورت امکان ، دو مدل رقیب را در کنار هم قرار می دهیم تا زمینه های اضافی برای جوانب مثبت و منفی هر تلویزیون فراهم شود. سرانجام ، ما تصمیم می گیریم که به کدام نوع کاربر ممکن است از تلویزیون استفاده کند. به عنوان مثال ، برخی از تلویزیون ها عملکرد اتاق روشنایی بهتری ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر برای اجرای اختصاصی سینمای خانگی بهتر هستند. برخی برای ورزش بهتر هستند ، در حالی که برخی دیگر برای تماشای فیلم یا بازی کردن بهتر هستند.

به طور خلاصه ، ما ارزیابی کاملی را انجام می دهیم تا مشخص کنیم نه تنها تلویزیون ها بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهند ، بلکه آنهایی که بهترین تجربه کلی کاربر را ارائه می دهند. گذشته از این ، سالهاست که با تلویزیون جدید خود زندگی می کنید و استفاده از آن باید یک شادی باشد نه یک درد.

واژه نامه اصطلاحات

در اینجا مجموعه ای از رایج ترین اصطلاحات مرتبط با فناوری تلویزیون امروز ارائه شده است.

4K Ultra HD

این به رزولوشن صفحه نمایش مربوط می شود که چهار برابر HD 1080p است. وضوح پیکسل تلویزیون 4K Ultra HD یک شبکه 3،840 x 2،160 با نسبت 16: 9 است و در نتیجه نزدیک به 8.3 میلیون پیکسل دارد. این افزایش تراکم جزئیات و واقع گرایی چشمگیر را به یک تصویر می افزاید و باعث می شود صفحه های بزرگتر از مسافت نزدیکتر مشاهده شوند بدون اینکه پیکسل های فردی قابل رویت شوند.

دامنه پویا بالا (HDR)

دامنه دینامیکی بالا احتمالاً از طریق حالت HDR در دوربین های دیجیتال خود برای مردم بیشتر آشناست. این طراحی برای ارائه تصویری است که جزئیات بیشتری در سایه ها و برجسته ها به همراه طیف گسترده ای از رنگ ها دارد. HDR در تلویزیون همین هدف را دنبال می کند. پالت رنگ پهن تر است ، سیاه ها عمیق تر هستند و سفیدها روشن تر هستند. در حال حاضر ، دو فرمت اصلی HDR وجود دارد: HDR10 و Dolby Vision ، با یک سوم - HDR10 + - که شروع به نمایش در مدل های جدید می کند. اولین مورد استاندارد HDR است ، اما Dolby Vision یک تجربه برتر را ارائه می دهد. تلویزیون را در نظر بگیرید که از هر دو پشتیبانی کند. HLG (گاما ورود به سیستم ترکیبی) یکی دیگر از موارد جدید اخیر مجموعه HDR است که از محتوای پخش شده در خارج از هوا (OTA) با HDR پشتیبانی می کند.

کم رنگ شدن محلی محلی (FALD)

این به سیستم نورپردازی تلویزیون LED اشاره دارد. یک صفحه نمایش FALD حاوی مجموعه ای از LED ها است که در یک شبکه در پشت پنل LCD پخش می شود ، نه فقط در لبه های تلویزیون. این آرایه LED به مناطقی تقسیم می شود که در صورت لزوم می تواند کمرنگ شود تا به سطح سیاه بهتر دست پیدا کند. مزیت دیگر ، روشنایی یکنواخت تر در سراسر صفحه نمایش است.

طیف گسترده ای از رنگ (WCG)

اینها توانایی های گسترده تولید مثل رنگ در یک تلویزیون 4K Ultra HD است که از آنچه در سینمای دیجیتال می بینیم ، نزدیک تر از همیشه هستند. با نزدیک شدن به مشخصات رنگی P3 Initiative Initiative Initiative  ، یک تلویزیون 4K UHD می تواند میلیاردها رنگ بیشتری نسبت به تلویزیون HD 1080p تولید کند.

نقاط کوانتومی

لایه ای از فیلم پر شده با نیمه هادی های نانو کریستالی ریز که در صفحه نمایش تلویزیون قرار داده شده است تا به تولید آرایه وسیع تری از رنگ کمک کند. نقاط کوانتومی با تغییر نور ناشی از سیستم نورپردازی تلویزیون قبل از عبور از فیلتر رنگی تلویزیون کار می کنند.

LED با روکش فسفر

جایگزینی برای نقاط کوانتومی ، LED های روکش شده با فسفر دارای یک پوشش شیمیایی برای تغییر در خروجی نور هستند. در تلویزیون استفاده می شود ، این امر باعث می شود نور پس زمینه ای خالص تر باشد که با استفاده از فیلتر رنگ تلویزیون راحت تر دستکاری می شود و در نتیجه باعث ایجاد طیف گسترده ای از رنگ و افزایش دقت رنگ می شود.

OLED

این مخفف دیود تابش نور آلی است. در نمایشگر OLED ، پیکسل ها نیز نور خود را تولید می کنند و نیاز به نور پس زمینه LED اضافی را حذف می کنند و باعث می شوند صفحه های OLED فوق العاده نازک شوند. آنها همچنین تمایل دارند سطح سیاه و دقت رنگ بهتری نسبت به تلویزیون های LED نشان دهند. برای اطلاعات بیشتر ، مقاله OLED در مقابل LED را ببینید.

HDMI 2.0a

آخرین نسخه مشخصات HDMI. رعایت این استاندارد اطمینان می دهد که یک صفحه نمایش یا منبع 4K Ultra HD قادر به ارائه کلیه اطلاعات دیجیتالی مورد نیاز برای وضوح تصویر 4K Ultra HD ، HDR و Wade Color Gamut ، همه تا 60 فریم در ثانیه است.

HDCP 2.2

آخرین نسخه از فناوری حفاظت از محتوا دیجیتال با پهنای باند بالا ، که به طور خاص از محتوای 4K Ultra HD جلوگیری از کپی را ارائه می دهد. هر دستگاه منبع که به HDCP 2.2 نیاز داشته باشد ، برای اتصال مناسب به یک تلویزیون 4K Ultra HD با درگاه HDMI سازگار با HDCP 2.2 نیاز دارد.

HEVC (H.265)

مخفف "کد نویسی با کارایی بالا" است. یک فن آوری فشرده سازی جدید ایجاد شده است تا پرونده های بزرگ ویدیویی 4K UHD کوچکتر شود و بنابراین راحت تر می توانید از طریق اتصالات اینترنت باند پهن بپیوندید. گفته می شود HEVC نسبت فشرده سازی داده را نسبت به H.264 دو برابر می کند ، فناوری رمزگذاری غالب مورد استفاده امروز برای فیلم های 1080p و در عین حال کیفیت همان فیلم را حفظ می کند. یک تلویزیون هوشمند یا جعبه تنظیم بالا جریان باید بتواند HEVC را برای پخش ویدیوی 4K Ultra HD از سایتهایی مانند Netflix و Amazon Instant Video رمزگشایی کند.

VP9

جایگزینی برای HEVC که توسط Google ساخته شده است و بیشتر برای رمزگذاری ویدیوهای YouTube 4K Ultra HD استفاده می شود. برای پخش یک تلویزیون هوشمند یا جعبه تنظیم بالا ، برای پخش فیلم های 4K Ultra HD YouTube ، باید بتواند فیلم های VP9 را رمزگشایی کند.

روندهای دیجیتالی سبک زندگی خود را ارتقا دهید به خوانندگان کمک می کند تا با جدیدترین اخبار ، بررسی محصولات سرگرم کننده ، سرمقاله های روشنگری و نگاه های دزدکی حرکت کردن ، نوارهای مختلف دنیای فناوری را با سرعت بالا دنبال کنند.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق است به اوستا سرویس

درودهای بسیار، در خدمت شما هستیم

گفتگو در واتساپ
Close and go back to page